بیشتر بخوانید

معرفی 5 مکان توریستی گلدن سندز بلغارستان

معرفی 5 مکان توریستی گلدن سندز بلغارستان

گلدن سندز در بلغارستان که کشوری در بخش غربی دریای سیاه می باشدواقع شده است و یکی از عجیبترین کشورهای قاره اروپا است. زیرا دارای سواحل طولانی و بلند در کنار کلیساهای قدیمی و دوست داشتنی است. البته مناطق کوهستانی آن نیز برای ورزشهای زمستانی مورد استفاده قرار می گیرد.

گلدن سندز یا ماسه های طلایی در 19 کیلومتری شهر وارنا قرارگرفته است و شهرتش را بخاطر داشتن ناب ترین ماسه ها در سواحل دریای سیاه بدسته آورده است که مکانی پوشیده از گیاهان سرسبز به این منطقه را بواقع تبدیل به بک پارک واقعی کرده است.

گلدن سندز به خاطر سواحل و دریای تمیز و عاری از آلودگی بسیار مورد توجه گردشگران و توریست ها واقع شده است.

در این منطقه بیش از صدها هتل با درچه بندی و قیمتهای مختلف به همراه پارک های آبی در کنار ورزش های آبی مشغول سرویس دهی و ثبت خاطرات زیبا برای مراجعه کنندگان به این منطقه می باشند.

 

مرکز غواصی Harry Diving Center

مرکز غواصی Harry Diving Center

این مدرسه خصوصی غواصی برای اولین بار در سال 1989 شروع بکار کرد و برای داشتن تصویر خوب از یک مرکز غواصی ممتاز اروپایی چندین بار بازسازی کلی شده و امروزه Harry Diving Center یکی از بهترین ها در ساحل دریای سیاه در کشور بلغارستان و یک عضو رسمی از مراکز بین المللی غواصی بحساب می آید.

طی سالهای پیش در این منطقه غواصی مدرن امکاناتی نظیر کمپرسور، تجهیزات کاراموزی و آموزشی در کنار اتاق های تدریس ویدیویی، فروشگاه لوازم غواصی، درمانگاه به همراه مراکز SPA یا همان ماساژ با بخش عطر درمانی دریایی (گیاه درمانی) برای مراجعه کنندگان به این مرکز فراهم است در نتیجه هر گردشگری پس از یک غواصی جذاب و خوب در این مرکز به استراحت و ریکاوری بپردازد.

 

پارک آبی آکوا پولیس Aquapolis گلدن سندر

پارک آبی آکوا پولیس Aquapolis گلدن سندر

این پارک زیباترین پارک آبی در منطقه اروپای شرقی می باشد و اولین پارک آّبی در کشور بلغارستان می باشد که به سبک مدیترانه ای ساخته شده است که در شمال غرب منطقه توریستی گلدن سندز در جاده اصلی از بین منطقه توریستی Riviera تا منطقه توریستی Albena واقع شده است.

این پارک که در دل جنگل ساخته شده استیک منظره فوق العاده تماشایی از کل ناحیه و دریا را در بر دارد. پارک آبی آکواپولیس گلدن سندر مساحتی به وسعت 40000 متر مربع با طراحی خاص با یک پارک جنگلی طبیعی و بخش هایی مانند سرسره های آّبی، استخر های متنوع و جکوزی، فواره های زیبا، آبشارها که از دل برج ها و ساختمان های ساخته شده در محیط این پارک با هم ترکیب شده اند که یکی از بی نظیر ترین جاذبه های تفریحی این منطقه بحساب می آید.

 

پارک طبیعت Nature Park سواحل طلایی

پارک طبیعت Nature Park سواحل طلایی

جاذبه توریستی دیگر گلدن سندز پارک طبیعت می باشد که بر بلندای منطقه واقع شده است. در ایم پارک شما می توانید در جنگل oak در یک مسیر 10 کیلومتری پیاده روی کنید و در این محیط لذت ببرید.

یکی از ویژگی های این منطقه وجود دریاچه ها و باطلاق های فراوان آن است که حتی در گرمترین روزهای تابستان نیز خشک نمی شوند. ازتفاع متوسط این پارک 110 متر و بلندترین نقطه آن 2693 متر از سطح دریا بالاتر می باشد.

 

رستوران قدیمی خانه استیک Steak House old oak

رستوران قدیمی خانه استیک Steak House old oak

اگر در طول اقامت خود تنها بخواهید در سواحل وارنا یا گلدن سندز به رستوران مراجعه کنید ما حتما به شما پیشنهاد می کنیم به رستوران قدیمی خانه استیک مراجعه کنید. منوی کامل این رستوران که به 18 زبان دنیا ارایه می شودرستوران ترکیبی از تنوع غذایی بالاست که از سال 1998 تا به امروز مسغول سرو غذاست.

شما می توانید در این رستوران غذا را بصورت نصف پرس که نصف قیمت هم هست را به گارسونهایی که به چند زبان مسلط هستند را سفارش دهید.

راهنمای اخذ ویزای بلغارستان

 

صومعه آلادجا Aladzha Monastery

صومعه آلادجا Aladzha Monastery

یکی از مکانهای توریستی این ناحیه صومعه آلادجا است. معادل آلادجا در فارسی رنگارنگ می شود که این صومعه نامش را رنگ های مختلفی که در این منطقه هستند برگرفته است.

با مراجعه به این مکان شما می توانید نقاشی های رنگارنگ، جایگاه های عابدین قدیمی که مربوط به قرون وسطی می باشند را ببینید.

 

دیدگاهتان را بنویسید