ایتالیا دارای غنی ترین فرهنگ اروپاست. به هر حال این کشور زادگاه تمدن اروپایی است که توسط امپراتوری روم تاسیس شد و توسط کلیسای کاتولیک روم ادامه یافته است.

هر گردشگری زمانی که برای کشف این فرهنگ و تمدن ایتالیایی می پردازند در مقابل جالب ترین تصاویر و شمایل های جهان از ۲۰۰۰ سال پیش قرار می‌گیرد. کلسئوم روم باستان، برج کج قرون وسطایی پیزا، مجسمه دیوید اثر میکل آنژ، میلاد ونوس اثر بوتیچیلی، آب نمای سبک باروکی ترویج و زوال زیبای که کانال‌های ونیز را در بر گرفته است جز شناخته شده ترین جاذبه های تاریخی و فرهنگی این فرهنگ غنی و قدیمی می باشد.

ماورای این جاذبه های معروف ایتالیا غنی ترین فرهنگ اروپا را به ارمغان می آورد ولی هنوز هم برخی از این سنت ها در میان این کشور پر طراوت و مدرن زنده اند. هر مسافر و گردشگری وقتی یه ایتالیا سفر می کند حتما سعی می کند هم حال و هم گذشته آین فرهنگ را درک و کشف کند.

سفر به رم پایتخت کهت ایتالیا جاذبه گردشگری رم و ایتالیا رم پایتخت هزاران ساله ایتالیا

رم در عین شکوه و عظمت کاملا شهری بی رحم است. اینجا ویترین تمدن غرب بوده و دارای جاذبه های باستانی حیرت انگیزی می باشد و دارای شور هیجان امروزی است. در وصف این شهر می توانیم بگوییم که رم جنگل پیچیده ی شهری با شکوهی است.

این شهر در  با هیاهوی زیبایش پایتخت سیاسی ایتالیا، پایتخت کاتولیک های جهان و مرکز امپراتوری رم باستان بوده و سرشار از جاذبه های باستانی شگفت انگیز است.

همان طور که مسافران تور ایتالیا از پوست و لایه های شلوغ و فریبنده رم به درون آن راه پیدا می کنند، ساختمان ها، گربه ها، رخت آویزان، ترافیک و ٢/٧ میلیون نفر از مردم این شهر را می بینید که همگی جذاب و دیدنی هستند.

طبیعتا نباید در سفر به ایتالیا بازدید از سنت پیترز بزرگترین کلیسا در دنیا را فراموش کنید و با بازدید از موزه وسیع واتیکان درس جاودانگی بیاموزید، همچون سزارها در میان کلسئوم و میدان های باستانی رم در زمان باستان گام بردارید و از گالری بورگیز دیدن کنید و در هنگام غروب همراه با مردم زیبایی رم در سطح این شهر جادویی پیاده روی کنید.

مطالب مرتبط درمورد سفر به اروپا

ویزا چیست؟

ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن نوع A

ویزای شینگن نوع B

ویزای شینگن نوع C

ویزای شینگن نوع D

ویزای شینگن اعتبار محدود منطقه‌ای یا نوع LTV