بیشتر بخوانید

هتل وندوم پالاس بای آراوی دبی⭐⭐⭐

 Vendome Palace by Aravi Dubai

هتل وندوم پالاس بای آراوی یک هتل 3 ستاره دبی است که در یکی از بهترین منطقه های این شهر به اسم دیره قرار دارد که مهمانان و مسافران تور دبی که در آن اقامت دارند خیلی راحت می توانند به جاهای دیدنی و جاذبه های توریستی دبی دسترسی داشته باشند که از مهمترین انها می توان به آبنمای دبی، مسجد جمیرا، خانه شیخ سعید آل مکتوم و … اشاره کرد. از هتل وندوم پالاس بای آراوی با فرودگاه دبی تقریبا 5 کیلومتر می باشد و تا بازار طلا و مرکز تجارت جهانی حدود ۱۵ دقیقه با رانندگی فاصله خواهید داشت. با یک پیاده روی کوتاه به آسانی می‌توانید به ایستگاههای حمل و نقل عمومی برسید و هتل با ایستگاه الریجا ۴ دقیقه و ایستگاه یونیون ۱۱ دقیقه فاصله دارد.

 

امکانات هتل وندوم پالاس بای اراوی دبی

پرنسل هتل وندوم پالاس بای آراوی افرادی مجرب و مودب هستند که به زبان های انگلیسی، عربی و هندی تسلط دارند که شبانه روزی آماده پذیرش میهمانان می باشند. مسافران تور دبی باید توجه داسته باشند که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می باشد و همچنین کشیدن سیگار نیز در این هتل ممنوع می باشد ولی بخشی از هتل برای این افراد اختصاص داده شده‌است. افراد معلول به راحتی می‌توانند در این هتل اقامت کنند زیرا خدمات ویژه‌ای برای آن‌ها تعبیه شده‌است. از دیگر امکانات هتل وندوم پالاس بای آراوی می توان به اسپا و ماساژ ، پارکینگ،خدمات نظافتی و بهداشتی ،اینترنت رایگان در اتاق ها ،فروشگاه بعنوان مرکز خرید برای سوغاتی و کالاهای اساسی اشاره کرد.

 

امکانات و انواع اتاق‌های هتل

تمامی اتاق های هتل وندوم پالاس بای آراوی به تلویزیون و اینترنت رایگان ، حمام ، لوازم مورد نیاز بهداشتی از جمله حوله، دمپایی و سشوار ، یک سرویس بهداشتی ، سیستم تهویه مطبوع مجهز می باشند. انواع اتاق‌ها و واحدهای اقامتی هتل شامل موارد زیر هستند:

  • واحد دلوکس کینگ
  • واحد دلکوس توئین
  • سوئیت اکزگتیو توئین
  • سوئیت کینگ
  • واحد استاندارد دابل
  • واحد استاندارد توئین

 

آدرس:

42 Al Rigga Rd – Deira – Dubai – United Arab Emirates

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید