بیشتر بخوانید

هتل سان اند سندز داون تاون دبی⭐⭐⭐

Sun and Sands Down Town Dubai Hotel

هتل سان اند سندز داون تاون از هتل های 3ستاره در دبی است که در خیابان رقه در منطقه دیره قرار دارد که موقعیت مناسبی در این شهر دارد و بیشتر مسافران تور دبی که به دنبال محلی اقامت با قیمت مناسب هستند که بتوانند دسترسی راحت به مراکز خرید و جاذبه های توریستی دبی داشته باشند از بهترین انتخاب ها می باشد.

هتل ساند اند سندز داون تاون دبی 120 اتاق دارد که تمامی آنها به جدیدترین امکانات روز دنیا مانند اینترنت وای‌فای، تلویزیون مجهز به شبکه‌های ماهواره‌ای ، میز کار نسبتا بزرگ، حمام و دستشویی اختصاصی با تمام امکانات ، تخت خواب‌های یک نفره یا دونفره و … مجهز هستند. تمام اتاق‌ها دارای مبلمان هستند و دکور و فضای آن‌ها با رنگ‌های روشن طراحی شده‌اند. برخی از اتاق ها دارای بالکن اختصاصی نیز می باشند.

 

انواع اتاق ها در هتل سان اند سندز عبارتند از:

اتاق توئین: اتاق 28 متری دارای یک تخت دو نفره یا 2 تخت یک نفره است. برخی از اتاق ها دارای بالکن می باشند.

اتاق کینگ: اتاق کینگ 28 متر مربع مساحت دارد. در این اتاق یک تخت دو نفره و 2 تخت یک نفره وجود دارد. برخی از اتاق ها دارای بالکن می باشند.

سوئیت: سوئیت‌های این هتل دارای 57 متر مربع فضا هستند و یک تخت دو نفره و 2 تخت یک نفره به همراه یک تخت فوق‌العاده بزرگ در آن‌ها وجود دارد. برخی از سوئیت ها دارای بالکن می باشند.

اتاق دو نفره لوکس: این اتاق 28 متر مربع مساحت دارد و 2 تخت دوقلو در آن وجود دارد. اتاق 2 نفره لوکس دارای بالکن‌، تلویزیون صفحه تخت‌، کمد لباس و صندوق امانات است.

اتاق استاندارد سه تخته: مساحت اتاق استاندارد 3 تخته این هتل 31 متر مربع است. این اتاق دارای تهویه مطبوع است و در آن 3 تخت یک نفره وجود دارد.

 

امکانات تفریحی هتل ساند اند سندز دبی:

وجود یک پارکینگ اختصاصی، باشگاه ورزشی با مدرن‌ترین تجهیزات ورزشی، سونا و سرویس ماساژ از دیگر امکاناتی است که در این هتل برای همانان و مسافران تور دبی وجود دارد،این هتل میزبان یک کلاب عربی معروف به نام «شهرزاد» است که در آن انواع موسیقی زنده اجرا می‌شود.کارکنان و پرسنل این هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی و فلیپینی تسلط کامل دارند و آماده پاسخگویی به هر گونه سوال از جانب مهمانان و مسافرین هتل هستند. در این هتل انواع خدمات صرافی، کمک پزشکی، سرویس اتاق و اتاق کنفرانس در دسترس قرار دارد.

آدرس:

Al Jaazira Street, off – Al Rigga Rd – Deira – Dubai – United Arab Emirates

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید