بیشتر بخوانید

هتل شرایتون دیره دبی⭐⭐⭐⭐

SHERATON DEIRA HOTEL DUBAI

هتل شرایتون دیره از هتل های 4 ستاره در دبی است که در منطقه دیره واقع شده است  و زیر مجموعه گروه هتل های شرایتون می باشد.  موقعیت مکانی مناسب این هتل به گونه ای است که هم برای مقاصد تفریحی و هم برای مقاصد تجاری مناسب می‌باشد. ایستگاه مترو در 900 متری هتل واقع شده است که می‌توانید از طریق آن به تمام مناطق دبی سفر کنید.هتل شرایتون دیره 200 متر تا مرکز خرید LULU فاصله دارد و به وسیله تاکسی می‌توان طی 15 دقیقه به مرکز خرید دبی مال، مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه رسید. مرکز خرید سیتی سنتر دیره 3 کیلومتر تا هتل فاصله دارد.سالن اجتماعات هتل شرایتن دیره به گونه ای است که برای مسافران کاری نیز مناسب بوده و امکان برگزاری نشست ها و کنفرانس ها را نیز فراهم می آورد.

 

اتاق های هتل شرایتون دیره

هتل شرایتون دیره دارای 229 اتاق می باشد و سرویس دهی هتل به صورت BB می‌باشد. اتاق های مهمان هتل شرایتون دیره که اخیرا بازسازی شده اند و با رنگ های گرم و وسایل چوبی دکور شده اند، دارای تلویزیون، دسترسی به “Club Lounge” که در آنجا صبحانه و اسنک در هنگام شب سرو میشود، اینترنت بیسیم رایگان، “Shearton Sweet Sleeper Bed” و مینی بار هستند.اتاق های این هتل به شرح زیر تفکیک می‌شوند:

اتاق CLASSIC

اتاق PREFERRED

اتاق CLUB

سوئیت CLUB BUSINESS

جونیور سوئیت

سوئیت اجرایی

رویال سوئیت

اتاق ویژه معلولین

تمامی سوئیت های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت رایگان هستند.

 

امکانات هتل شرایتون دیره

استخر روباز این هتل بر روی بام تعبیه شده است و مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند. باشگاه بدن سازی، سونا، ماساژ از دیگر امکانات این هتل می‌باشد در اختیار مهمانان است. در دیسکو هتل برنامه های تفریحی زنده نیز برای مسافران اجرا می‌شود.نگهداری از کودک نیز با هزینه اضافی انجام می‌شود.

 

آدرس:

87 Al Mateena St – Deira – Dubai – United Arab Emirates

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید