بیشتر بخوانید

هتل صدف دبی ⭐⭐⭐

Sadaf Hotel

هتل صدف ، یکی از هتل ها 3 ستاره در دبی است که در منطقه دیره قرار دارد و موقعیت مکانی عالی آن سبب شده تا خیلی از گردشگران و مسافران تور دبی آن را برای اقامت خود مناسب بدانند.خدمات این هتل HB می باشد و از ویژگی های موقعیت مکانی این هتل می توان نزدیک بود آن با بازار سنتی نایف و مرشید و همچنین بازار معروف طلا اشاره کرد و مسافت سه کیلومتری آن به یکی ازمعروف ترین مرکز خرید های دبی به اسم سیتی سنتر است. با دیگر مراکز خرید دبی نیز با اقمت در هتل صدف خیلی راحت می توان دسترسی داشت مانند مرکز خرید برجمان که در فاصله پنج کیلومتری و همچنین مرکز خرید معروف دبی مال که در مسافت هشت کیلومتری آن می باشد.

 

اتاق های هتل صدف

هتل صدفی دبی دارای 64 اتاق می باشد  که شامل 50 اتاق دلوکس،شش اتاق جونیور سوئیت و هشت سوئیت اجرایی می باشد. تمامی اتاق ها به سیستم تهویه هوا مجهز می باشند و از مهمترین امکانات آن می توان به تلویزیون، چای ساز، مینی بار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت اشاره کرد. ماساژ، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی و نگهداری از کودک از دیگر خدماتی است که این هتل ارائه می‌کند.

 

رستوران های هتل صدف

مسافران تور دبی متوانند از رستوان اصلی هتل استفاده کنند که در لابی قرار دارد و با سرو غذاهای بین المللی به صورت بوفه از شما پذیرایی می‌کند. همچنین کافی شاپ هتل نیز در لابی می باشد و قهوه، چای، کیک و کلوچه سرو می‌کند.

 

موقعیت مکانی هتل صدف

Street number 2, near Fish Roundabout, Deira, Dubai, United Arab Emirates

تصاویر هتل صدف دبی

 

 

codinoob

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. کثافت از درو دیوار میباره
    خدمت از زیر صفر هم بدتره
    به طویله بیشتر شبیه هست تا هتل 3 ستاره
    لعنت به کسی که برای ایرانی ها این هتل رو معرفی کنه
    فقط به درد کارگرای هندی و پاکستانی میخوره

دیدگاهتان را بنویسید