بیشتر بخوانید

هتل رز ریحان دبی بای روتانا دبی⭐⭐⭐⭐

Rose Rayhaan By Rotana Dubai Hotel

هتل رز ریحان یکی از معروف ترین و محبوب ترین هتل های 4 ستاره در دبی است که در منطقه شیخ زاید قرار دارد و در مرکز تجاری این شهر می باشد که برای خیلی از مسافران تور دبی که میخواهند از جاهای دیدنی و مراکز خرید و جاذبه های دبی دیدن کنند مناسب می باشد. این هتل با مرکز شهر دبی حدود 3 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 کیلومتر فاصله دارد و میتوان در در مدت ده دقیقه به مرکز خرید دبی مال با خودرو دسترسی داشته باشید و همچنین مسافت خیلی نزدیک با دیگر جاذبه های گردشگری دبی مانند برج خلیفه و مرکز تجارت جهانی دارد. همچنین ایستگاه مترویی که در 400 متری هتل قرار دارد امکان دسترسی آسان و سریع به تمام نقاط دبی را به مسافران می‌دهد. سرویس دهی در هتل رز یحان به صورت B.B می باشد.

 

اتاق های هتل رز یحان بای روتانا دبی:

هتل رز ریحان دبی بای روتانا دارای 462 اتاق می باشد که تمامی آنها دارای تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت (شارژ) هستند.اتاق های این هتل در دو گروه سوئیت ها و اتاق های کلاب به شرح زیر تفکیک می‌شوند:

اتاق های کلاسیک

اتاق های دلوکس

اتاق های پرمیوم

اتاق های اسکای کلاسیک

اتاق های اسکای دلوکس

اتاق های اسکای پرمیوم

سوئیت کلاسیک

سوئیت اسکای کلاسیک

سوئیت اسکای پرمیوم

اتاق های خانوادگی

اتاق کلاب روتانا

اتاق کلاب کینگ دلوکس

اتاق کلاب کینگ پرمیوم

سوئیت کلاب روتانا

 

امکانات هتل رز زیحان بای روتانا دبی:

هتل رز زیحان بای روتانا برای مهمان خود امکانات مختلفی را ارئه می دهد که از مهمترین انها می توان به مرکز SPA این هتل خدماتی چون ماساژ، باشگاه بدن سازی، جکوزی، سونا و جکوزی، به استخر روباز بزرگسالان و کودکان، مرکز SPA و مرکز بهداشت اشاره کرد. رستوران PETALS: این رستوران طبقه اول قرار گرفته است و با داشتن محیطی گرم و دوستانه غذاهای بین المللی سرو می‌کند.کافه ROSE: در لابی هتل واقع شده است و نوشیدنی های متفاوت سرو می‌کند. کافه استخر AQUARIUS: نوشیدنی و غذاهای سبک سرو می‌کند.

آدرس:

Sheikh Zayed Rd – Trade Centre – DIFC – Dubai – United Arab Emirates

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید