بیشتر بخوانید

هتل کورومار افسوس بیچ کوش آداسی⭐⭐⭐⭐

Korumar Ephesus Beach and Spa Resort

هتل کورومار افسوس بیچ از هتل های 5 ستاره لوکس و با کیفیت در کوش آداسی است که از پارک آبی آدالند چهار کیلومتر  و از شهر تاریخی افسوس کوش آداسی نه و نیم کیلومتر فاصله دارد . از جمله امکانات هتل کورومار افسوس بیچ کوش آداسی می توان به استخر شنا ، پارکینگ ، 4 رستوران ، بار ، شاتل فرودگاه ، فامیلی روم ، اینترنت ، اسپا ، دید ساحل ، 3 استخر ، اشاره کرد.هتل کورومار افسوس بیچ کوش آداسی در مجاورت ساحل قرار گرفته و استخرهای سرباز آن به سرسره‌های آبی مجهز هستند. فاصله از هتل کورومار افسوس بیچ تا تفرجگاه ساحلی کوش آداسی حدود 7 کیلومتر است.

در هتل کورومار افسوس بیچ کوش آداسی یک مرکز آب درمانی مجهز به سونا، استخر آب گرم و حمام ترکی وجود دارد. در صورت داشتن درد مفاصل می‌توانید از سرویس‌های این مرکز بیشترین بهره‌وری را داشته باشید. همانطور که از یک هتل پنج ستاره انتظار می‌رود، کورومار افسوس بیچ کوش آداسی نیز دارای یک رستوران اختصاصی است. علاوه بر صبحانه، ناهار و شام را نیز در همین محل نوش جان خواهید کرد. این امکانات، تور کوش آداسی شما را به یادماندنی می‌کنند.

امکانات کورومار افسوس بیچ کوش آداسی

تمام اتاق‌های هتل کورومار افسوس بیچ کوش آداسی دارای یک تلویزیون ال سی دی با دسترسی به کانال‌های ماهواره‌ای است. همچنین در هر کدام بخشی مجزا برای نشستن به صورت چند نفره در نظر گرفته شده است. تنها در برخی اتاق‌ها بالکن وجود دارد. در صورت تمایل به اقامت در اتاقی دارای بالکن باید موضوع را با بیسان گشت در میان بگذارید تا در صورت امکان حین رزرو این موضوع در نظر گرفته شود. در حمام اتاق‌ها امکانات و تجهیزات کافی همچون لوازم آرایشی – بهداشتی مورد نیاز و همچنین سشوار قرار گرفته است.بخش پذیرش به صورت 24 ساعته در دسترس قرار دارد تا در هر ساعت از شبانه‌ روز، در صورت نیاز به هر چیزی، بتوانید با آن تماس برقرار کنید. در این بخش کارمندان علاوه بر زبان انگلیسی، به زبان آلمانی نیز تسلط دارند.

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید