بیشتر بخوانید

هتل حیات رجنسی دبی⭐⭐⭐⭐⭐

 Hyatt Regency Dubai

هتل حیات رجنسی از هتل های 5 ستاره در دبی می باشد که در مرکز تاریخی این شهر قرار دارد و  در نزدیکی مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی قرار گرفته است. از جمله نزدیک‌ترین مکان‌های دیدنی شهر که در فاصله کمی از هتل قرار دارند می‌توان به مسجد بزرگ دبی، مرکز خرید صحرا، آکواریوم شارجه و برج الخلیفه اشاره کرد. فرودگاه بین المللی دبی نیز تنها ۶ کیلومتر با هتل هایت رجنسی دبی فاصله دارد و ظرف چند دقیقه مسافران از آنجا می‌توانند خود را به هتل برسانند.

هتل حیات رجنسی دبی تمامی امکانات رفاهی لازم برای فراهم کردن اوقاتی خوش برای مسافران را فراهم کرده است. برخی از این امکانات عبارت اند از: تلویزیون ال سی دی، مبلمان راحتی، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی مجزا. همچنین چشم انداز فوق العاده‌ای نیز از تمامی اتاق‌ها به سوی نمایی از شهر وجود دارد که تماشای آن از داخل واحدها، بسیار لذت بخش خواهد بود.

از جمله امکانات تندرستی هتل حیات رجنسی دبی می‌توان به یک سالن بدنسازی اشاره کرد که به پیشرفته‌ترین لوازم ورزشی مجهز شده است. علاوه بر این، یک زمین تنیس هم در محوطه قرار دارد که استفاده رایگان از آن برای ساکنین هتل حیات رجنسی دبی امکان پذیر است. همچنین دو استخر مجزا سرپوشیده و روباز هم در هتل قرار دارند که خدمات ماساژ و اسپا هم در آن‌ها عرضه می‌شود. کافی شاپ استخر هم انواع میان وعده‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های متفاوت را سرو می‌کند که افراد می‌توانند بعد از شنا، سفارش داده و میل نمایند.

البته خدمات زیبایی و آرایشی هم مانند پیرایش موی سر، مانیکور، پدیکور و رنگ مو هم جزو خدماتی است که در داخل هتل حیات رجنسی دبی عرضه می‌شود. قرار گرفتن چندین ایستگاه مترو در نزدیکی هتل حیات هم سبب شده است رفت و آمد در شهر به سادگی امکان پذیر باشد و افراد با صرف کمترین هزینه‌ای، از جاذبه‌های گردشگری و مراکز تجاری دبی دیدن کنند.

آدرس: Al Khaleej St – Deira – Dubai – United Arab Emirates

 

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید