بیشتر بخوانید

هتل جوورا دبی⭐⭐⭐⭐

Gevora Hotel Dubai

هتل جوورا یک از هتل های مشهور و با کیفیت 4 ستاره  در دبی است که در خیابان معروف شیخ زاید قرار دارد و در مرکز تجاری شهر واقع شده است. این هتل را بلندترین هتل جهان می‌نامند. هتل جوورا مکانی ایده‌آل برای آن دسته از مسافرانی است که می‌خواهند آسان و بی‌دردسر به مناطق اصلی تجاری دبی و جاذبه‌های تفریحی آن رفت‌وآمد کنند. در سرتاسر این هتل، وای‌فای رایگان در دسترس همه مسافران قرار دارد. نزدیک ترین مرکز خرید به هتل جوورا دبی مرکز خرید سیتی واک دبی است و این هتل با برج خلیفه دبی 3.9 km فاصله دارد. در تمام قسمت های این هتل اینترنت رایگان در دسترس است.

 

اتاق های هتل جوورا:

هتل جوورا دارای 528 اتاق می باشد که تمامی آنها به مجهز به امکاناتی متناسب با نیازهای یک مسافر مدرن هستند. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های لوکس تا سوئیت‌های وسیع و دو خوابه می‌شود. همه این اتاق‌ها و سوئیت‌ها مجهز به امکاناتی متناسب با نیازهای یک مسافر مدرن هستند.

 

امکانات هتل جوورا:

هتل Gevora Hotel پنج رستوران دارد و در تمام طول روز و برای تمامی وعده‌های غذایی باز است. در این رستوران، با انواع غذاهای ملی و بین‌المللی از مهمانان پذیرایی می‌شود. «رستوران Level Twelve» رستورانی برای صرف وعده‌های اصلی غذایی است که انواع عطرها و طعم‌های مدیترانه‌ای در آن یافت می‌شود و در عین حال، سرآشپز، نگاهی خاورمیانه‌ای به بعضی از غذاهای کلاسیک آن منطقه داشته است. «Pool Bar» در کنار استخر قرار دارد و در آن انواع میان‌وعده‌های سالم و نوشیدنی‌های گوارا سرو می‌شود. «رستوران Highest View» نیز روی پشت‌بام هتل واقع شده است و چشم‌اندازی پانورامایی و استثنایی از کل شهر دارد.در این هتل علاوه بر استخر، جکوزی نیز وجود دارد. باشگاه ورزشی هتل در طبقه دوازدهم و کنار استخر واقع شده است. هتل جوورا دو سالن ورزشی جداگانه برای خانم‌ها و آقایان دارد. همچنین، در طبقه دوازدهم هتل یک «مرکز تجاری» قرار دارد. از جمله ویژگی‌های این مرکز تجاری، دسترسی به اینترنت پرسرعت، خدمات پیک، فتوکپی، پرینت، اسکن و اتاق خصوصی با ظرفیت 12 نفر است.

آدرس:

Sheikh Zayed Rd – Trade Centre – DIFC – Dubai – United Arab Emirates

 

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید