بیشتر بخوانید

هتل سنتارا میراژ بیچ ریزورت دبی⭐⭐⭐⭐⭐

Centara Mirage Beach Resort Dubai

یکی از معروف ترین هتل های 5 ستاره است که در دبی وجود دارد هتل سنتارا میراژ بیچ ریزورت می باشد که در منطقه دیره قرار دارد. از ویژگی های این هتل می توان به داشتن ساحل اختصاصی آن اشاره کرد. موقعیت بسیار خوب این هتل و همچنین برخورداری از شاتل فرودگاهی سببشده تا توریست‌ها در هنگام خرید بلیط هواپیما با خیال راحت نسبت به رزرو این هتل اقدام ‌کنند. هتل سنتارا میراژ بیچ ریزورت  با مسجد بزرگ و جمعه نزدیک به 4 کیلومتر فاصله دارد و با مرکز تجارت جهانی دبی نیز نزدیک به ۸ کیلومتر و مرکز خرید سیتی واک نیز در ۱۱ کیلومتری آن قرار دارد.

 

امکانات هتل سنتارا میراژ بیچ ریزورت  دبی

از امکانات مختلفی که در این هتل وجود دارد می توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده و بار اشاره کرد.پارکینگ اختصاصی رایگان، محوطه باغ، پذیرش شبانه‌روزی،روم سرویس و تبدیل ارز در صرافی از دیگر امکاناتی است که در این هتل وجود دارد .خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس شامل هزینه جداگانه هستند. اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل در دسترس است و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید. با کرایه اتومبیل از لابی این هتل می‌توانید با رانندگی خودتان به گشت‌وگذار بپردازید. سالن آرایشی و زیبایی موجود در لابی این هتل انواع خدمات مربوط به پوست مو و زیبایی را ارائه می‌دهد. خدمات رفاهی مناسب برای مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، در این هتل ارائه می‌شوند.

این هتل دارای ساحل اختصاصی است و جزو امکانات و تفریحات اصلی در دبی به شمار می‌رود. علاوه بر آن می‌توانید از تراس آفتاب بگیرید و در کنار ساحل نیز می‌توانید از چتر و صندلی آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از استخر شنای روباز که سه استخر دایر کرده‌اند. هر سه استخر موجود در این هتل در طول سال دایر هستند و استفاده از دو استخر اول رایگان است. لازم به ذکر است که یک استخر مخصوص همه رده‌های سنی و استخر دیگر نیز مخصوص کودکان است. همچنین استخر اول با ساعت کاری ۸ صبح تا ۶ عصر فعالیت می‌کند و استخر آخر نیز شامل هزینه جداگانه بوده و ساعت کاری آن نیز از ۱۰ صبح تا ۶ عصر است و فقط مخصوص بزرگ‌سال است.

علاوه بر آن می‌توانید در کلاس‌های یوگا شرکت کرده و از انواع ماساژ در مرکز سلامتی و اسپا، اتاق بخار، جکوزی داغ، سرسره آبی و سونا بهره‌مند شوید. با توجه به اینکه در این هتل در قسمت اسپا می‌توانید از جکوزی داغ بهره‌مند شوید، همین امر جزو یکی از بهترین مزیت‌های این هتل به شمار می‌رود. محل بازی برای کودکان در این هتل تعبیه‌شده تا برای ساعت‌ها سرگرم شوند و بزرگ‌سالان نیز با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازند. علاوه بر زمین‌بازی برای کودکان چندین اتاق بازی و کلاب بازی نیز وجود دارند،

 

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

 

اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل فضای نشیمن بوده و میهمانان می‌توانند بعد از گشت‌وگذار در این قسمت استراحت کنند. همچنین برخی از اتاق‌ها شامل بالکن بوده و چشم‌اندازی بی‌نظیر از محیط اطراف و ساحل را می‌توانید تماشا کنید. علاوه بر این‌ها می‌توانید در داخل اتاق‌ها از سیستم تهویه مطبوع هوا و گاوصندوق بهره‌مند شوید.

 

فاصله هتل سنتارا میراژ بیچ ریزورت دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا برج ساعت دیره: ۵.۲ کیلومتر

فاصله تا کریک دبی: ۵.۴ کیلومتر

فاصله تا الخان: ۷.۲ کیلومتر

فاصله تا روستای ایرلندی: ۷.۸ کیلومتر

فاصله تا موزه دبی: ۹.۸ کیلومتر

 

آدرس:

Dubai Islands – Front – Dubai – United Arab Emirates

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید