بیشتر بخوانید

هتل کارلتون تاور دبی⭐⭐⭐⭐

Carlton Tower Hotel Dubai

هتل کارلتون تاور یک هتل 4 ستاره عالی و با کیفیت در منطقه دیره دبی است که در سال 1977 میلادی ساخته شده است و نزدیک کنسولگری انگلستان  می باشد. مسافران دبی که دنیال کارهای ویزای انگلیس هستند انتخاب خوبی است.این هتل چشم‌انداز زیبایی رو به خور یا کریک دبی و همچنین آب‌نمای مشهور دبی دارد. موقعیت خوب و دسترسی آسان به امکانات حمل و نقل عمومی و فرودگاه از ویژگی های این هتل 4 ستاره می باشد. از مهمترین امکانات هتل کارلتون تاور میتوان به استخر روی پشت بام و کافه کنار استخر، سالن اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی و همچنین یک باشگاه بدنسازی خوب اشاره کرد. کارکنان هتل کارلتون تاور شهر دبی به 4 زبان انگلیسی، عربی، هندی و فیلیپینی مسلط هستند. علاوه بر این در کلاب شبانه هتل، موسیقی زنده عربی و هندی اجرا می شود.همچنین افرادی که کودک خردسال به همراه دارند، می‌توانند نگهداری کودکان خود را برای ساعاتی که به خرید یا تفریح می‌روند به پرستاران شاغل در هتل بسپارند. هتل کارلتون تاور دارای پارکینگ اختصاصی می باشد.

 

اتاق‌های هتل کارلتون تاور دبی

هتل کارتون تاور دبی دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی است. تمامی اتاق‌های این هتل به اینترنت بی‌سیم وای‌فای مجهز هستند. در اتاق‌های هتل کارتون تاور دبی امکاناتی مانند تلویزیون ال‌سی‌دی، دستگاه چای‌ساز و قهوه‌ساز فوری، لوازم آرایشی و بهداشتی، گاوصندوق، مینی بار، دستشویی و حمام اختصاصی، یخچال و … وجود دارد. تمامی اتاق‌های این هتل عایق صدا هستند و هیچگونه صدایی از بیرون به داخل وارد نمی‌شود. اتاق‌های هتل کارلتون تاور شهر دبی به شرح زیر هستند:

اتاق دلوکس با دید شهر: مساحت این اتاق‌ها به اندازه 27 متر مربع است و در آن یک تخت کامل یا دو تخت دوقلو قرار گرفته است. در این اتاق‌ها دو نفر بزرگسال به همراه یک کودک، می‌توانند ساکن شوند.

اتاق اقتصادی سینگل: مساحت اتاق‌های بوجت سینگل در این هتل، 17 متر مربع است و در آن یک تخت کامل قرار دارد. این اتاق‌ها برای اقامت یک نفر بزرگسال و یک کودک گزینه مناسبی هستند.

جونیور سوئیت: این اتاق دارای مساحتی به اندازه 36 متر مربع است. در این اتاق یک تخت کینگ بزرگ قرار دارد. این اتاق برای اقامت دو نفر بزرگسال به همراه یک کودک، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

مساحت اتاق های هتل کارلتون تاور نسبت به سایر هتل های دبی کوچک تر است. البته در کل در منطقه دیره مساحت اتاق ها در همین حدود است.

آدرس:

Baniyas Rd, Near to Deira Twin Towers – Deira – Dubai – United Arab Emirates

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید