بیشتر بخوانید

هتل اونیو دبی⭐⭐⭐⭐

Avenue Hotel Dubai

هتل اونیو، یکی از هتل های 4 ستاره معروف در دبی است که در منطقه معروف دیره قرار دارد. این هتل در سال 2005 میلادی ساخته شده است و چند سال بعد در سال 2012 مورد بازسازی قرار گرفت و دارای امکانات تفریحی و رفاهی زیادی است که اقامت را برای مسافران تور دبی خوشایند می‌کند. چشم‌انداز زیبا از دبی و فاصله کوتاهی که تا سیتی سنتر دیره و مراکز مهم دبی دارد از ویژگی‌های مثبت هتل اونیو است. از فرودگاه بین‌المللی دبی تا این هتل تنها 3.9 کیلومتر فاصله است. با توجه به موقعیت قرارگیری هتل، مراکز خرید و رستوران‌های زیادی نیز در نزدیکی آن واقع شده‌اند که اقامت را برای افرادی که به قصد فعالیت‌های تجاری وارد دبی شده‌اند راحت‌تر می‌کند.

 

امکانات هتل اونیو:

استخر هتل در پشت‌بام آن قرار دارد و چشم‌اندازی زیبا و کامل از دبی به خصوص در شب نشان می‌دهد. همچنین چتر آفتاب نیز در اطراف آن قرار داده شده است. باشگاه بدنسازی هتل اونیو نیز تجهیزات مدرن و متنوعی دارد که می‌تواند برای علاقه‌مندان به ورزش مناسب باشد. سالن دارت و بیلیارد و همین‌طور موسیقی زنده شبانه نیز جزو تفریحاتی است که مهمانان هتل امکان استفاده از آن‌ها را دارند.

 

اتاق‌ها و رستوران‌های هتل اونیو دبی

اتاق‌های هتل به صورت مدرن طراحی شده‌اند و از رنگ کرم در کنار مبلمان لوکس اروپایی زیبا و خاص در دکوراسیون آن بهره برده‌اند و امکانات زیادی دارند. اتاق‌ها شامل موارد زیر هستند:

اتاق پرمیوم: این اتاق دارای دو تخت دو نفره یا یک تخت بسیار بزرگ دبل است. متراژ اتاق 22 مترمربع است و دارای امکانات رفاهی در اتاق است.

سوئیت اونیو: این سوییت مساحتی 65 مترمربع دارد و یک تخت بزرگ کینگ دارد.

اتاق سینگل نیز در این هتل وجود دارد که 20 مترمربع مساحت دارد و برای یک بزرگ‌سال تدارک دیده شده است.

اتاق خانوادگی با 51 مترمربع وسعت که دارای یک تخت خیلی بزرگ و دو تخت همراه است.

این اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع هستند و هر کدام چشم‌اندازی زیبا از شهر دبی دارند.

آدرس:

67 Al Rigga Rd – Deira – Dubai – United Arab Emirates

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید