بیشتر بخوانید

هتل آواری دبی⭐⭐⭐⭐

AVARI DUBAI HOTEL

هتل آواری یکی از هتل های عالی و با کیفیت دبی است که در منطقه دیره ساخته شده است و موقعیت مکانی بسیار عالی دارد. این هتل جزو هتل های 4 ستاره می باشد که بیشتر مسافران تور دبی آن را برای اقامت و دسترسی راحت به مقاصد تفریحی و تجاری انتخاب می کنند. هتل آواری 2 کیلومتر تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره، 4.5 کیلومتر تا مرکز خرید برجمان، 7 کیلومتر تا مرکز خرید دبی مال، مرکز تجارت جهانی و برخ خلیفه فاصله دارد، همچنین تا مرکز شهر دبی حدود 11 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 3 کیلومتر فاصله دارد. رویس دهی هتل اواری به صورت B.B  می باشد.

 

اتاق های هتل آواری:

هتل آواری در مجموع دارای 178 اتاق می باشد که به دسته های مختلف از جمله، اتاق بیزینس کلاس،سوئیت بیزینس کلاس،اتاق سوپریور،اتاق WORLD TRAVELER،سوئیت WORLD TRAVELERتقسیم بندی شده اند. تمامی اتاق های این هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تلفن، سشوار و اینترنت هستند.اینترنت به صورت رایگان در هتل قابل استفاده است.

 

امکانات هتل آواری دبی:

در این هتل امکانات مختلفی برای مسافران تور دبی و مهمانان ارائه می شود که از مهمترین آنها میتوان بهاستخر روباز،سونا،باشگاه بدن سازی،ماساژ،مسابقات شبانه،نایت کلاب روسی، عربی و هندی،نمایش های شبانه،ترانسفر،فرودگاهی (شارژ)،ترانسفر شهری (رایگان)،نگهداری از کودک،پذیرش 24 ساعته،خشکشویی،صندوق امانات اشاره کرد.

آدرس:

Al Rigga Street, Deira, Dubai, United Arab Emirates

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید