بیشتر بخوانید

هتل آلوفت سیتی سنتر دیره دبی⭐⭐⭐⭐

Aloft Dubai Creek

هتل آلوفت سیتی سنتر یکی از هتل های معروف و با کیفیت از گروه هتل های 4 ستاره در منطقه دیره دبی می باشد که در سال 2018 میلادی ساخته شده است. این هتل دارای 14 طبقه می باشد و جزو هتل های زنجیره ای برند آلوفت می باشد که زیرمجموعه گروه هتل های ماریوت به حساب می آید.  دکوراسیون و نمایی شیشه‌ای این هتل به همراه امکانات زیادی که دارد توجه بیشتر مسافران تور دبی را به سمت خود جذب کرده است. مرکز خرید سیتی سنتر دیره چسبیده به هتل آلوفت است و یک راه اختصاصی بین هتل و مرکز خرید وجود دارد. در این مرکز خرید برندهایی نظیر زارا و H&M وجود دارد. سایر مراکز خرید دبی مانند دبی مال در فاصله 8 کیلومتری هتل و امارات مال در فاصله 20 کیلومتری هتل آلوفت واقع شده اند که باید از تاکسی یا مترو برای رسیدن به آن استفاده کنید.

 

امکانات هتل آلوفت سیتی سنتر دیره:

امکانات زیادی در هتل آلوفت سیتی سنتر برای مهمانان فراهم شده است. کافی‌نت، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه) ، خدمات تور و گردشگری دبی، اتاق ملاقات با امکانات مناسب، نظافت اتاق‌ها و خشک‌شویی از جمله امکانات معمول است که در این هتل وجود دارد. در بالای پشت بام هتل آلوفت سیتی سنتر استخری بزرگ طراحی شده است که می‌توان از آن بالا چشم‌اندازی پانورامایی از دبی به مهمانان ارائه می‌دهد.در فضای بیرون هتل آلوفت سیتی سنتر دیره قسمتی مبلمان شده و زیبا وجود دارد که دارای تراس آفتاب‌گیر است.

 

اتاق‌های هتل آلوفت سیتی سنتر دیره:

اتاق های هتل آلوفت سیتی سنتر دارای فضای نشیمن، تلویزیون LED، سرویس بهداشتی مجهز و تخت خواب های راحت می باشد. هتل آلوفت سیتی سنتر دیره دارای 304 اتاق و سوئیت است. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار شیک و مدرن است و اتاق‌های زیر در آن وجود دارند.

اتاق دو نفره با چشم‌انداز شهر: این اتاق 30 متری دارای دو تخت یک نفره است.

اتاق مهمان آلوفت با چشم‌انداز زیبا از شهر: این اتاق نیز 30 متری است و دارای یک تخت کینگ دو نفره است.

اتاق ساوی: 30 متری با یک تخت کینگ با چشم‌انداز نهر دبی و امکانات مناسب در اتاق

اتاق ساوی با چشم‌انداز گلف و خور دبی: این اتاق نیز 30 مترمربع مساحت دارد و دارای یک تخت یک نفره و یک تخت کینگ است.

سوئیت تم: این سوئیت 64 مترمربع مساحت دارد و دارای تخت دو نفره و یک اتاق خواب است. همچنین آشپزخانه کوچکی نیز در این سوئیت وجود دارد.

سوئیت ساوی: با 62 مترمربع مساحت دارای یک تخت کینگ بسیار بزرگ است و چشم‌اندازی رو به نهر دبی دارد.

متراژ اتاق های هتل آلوفت سیتی سنتر که از 30 متر شروع می شود فضای خوب و راحتی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

آدرس:

Baniyas Road, Deira, Dubai, United Arab Emirates

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید