بیشتر بخوانید

هتل الخوری اسکای گاردن دبی⭐⭐⭐⭐

Al Khoory Sky Garden Hotel

هتل الخوری اسکای گاردن جزو هتل های 4 ستاره می باشد که برای آن دسته از مسافران تور دبی که می خواهند دسترسی راحت به جاهای دیدنی دبی و جاذبه ها و مراکز خرید ان داسته باشند یکی از بهترین انتخاب ها می باشد . این هتل از میدان ساعت دبی ۱.۰ و از مجتمع تجاری سیتی سنتر دیره دبی ۱.۱ کیلومتر فاصله دارد .مرکز تجارت جهانی دبی 6 کیلومتر با هتل فاصله دارد، در حالی که دبی مال 9 کیلومتر از هتل فاصله دارد. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان می باشد.هتل الخوری اسکای گاردن اقامتگاهی ۴ ستاره با جکوزی و سونا دارد.در مجموع هتل دارای امکاناتی از جمله وای فای رایگان، اتاق های خانوادگی، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق، صرافی، اتاق چمدان، صندوق امانات و … می باشد.

 

اتاق های هتل الخوری اسکای گاردن دبی

اتاق های هتل الخوری اسکای گاردن  شامل اتاق کلاسیک آسمان، اتاق کلاسیک باغ، اتاق دوبلکس اسکای، اتاق تراس، اتاق پرمیوم آسمان و سوئیت اسکای گاردن می شوند. در تمامی این واحد ها، امکانات رفاهی کاملی تعبیه شده اند که در کنار فضای زیبا، راحتی و آرامش را مهمان لحظات شما می کنند. از جمله این امکانات می توان به تهویه مطبوع، کمد لباس، کتری، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه و حوله و …. اشاره کرد.اتاق های هتل الخوری اسکای گاردن دبی، با هدف توسعه حفظ از محیط زیست ساخته شده اند که به همین دلیل به رنگ سبز و سفید می باشند. تمامی دکوراسیون با به روز ترین طراحی به کار برده شده اند که فضایی فوق العاده لوکس و مدرن را به چشم می کشند. پنجره های بزرگ با نورپزدازی عالی، فضای این اتاق ها را بسیار دلباز و زیبا کرده است که علاقه مند خواهید شد، تمام روز را در داخل واحد خود سپری کنید.

آدرس:

Airport Road Deira, Dubai, United Arab Emirates

codinoob

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. هتل بسیار خوبی بود ارامش داشت و استخر خیلی زیبایی داشت -پرسنل هتل خیلی خوش برخورد هستن مخصواص پرسنل مربوط به استخر و سونا -صبحانه با کیفیت بود و تمیزی هتل هم عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید