بیشتر بخوانید

مالزی کوالالامپور شهری برای سفر خانوادگی

کوالالامپور شهری برای سفر خانوادگی

مالزی یکی از دیدنی‌ترین کشورهای اسلامی است که ترکیبی از مدرنتیه مذاهب و زیبایی‌های طبیعت را به یکجا با هم دارد که آن را به مقصدی مناسب برای سفرهای خانوادگی تبدیل کرده است. در حقیقت کوالالامپور را ابر شهر گردشگری دنیا می‌شناسند و به گردشگران یادآوری می‌کنند که اگر صبح تا شب و شب تا صبح هم وقت بگذارید بازهم بسیاری از دیدنی‌های آن را از دست می‌دهید!

 

کوالالامپور شهر آسمانخراش‌ها

کوالالامپور شهر آسمانخراش‌ها

وقتی شما وارد پایتخت این کشور می‌شوید به باید بدانید جایی پا گذاشته اید که به شهر آسمانخراش‌ها معروف است. در واقع شما بیشتر به جای اینکه نگاهتان به روبه‌رویتان باشد بیشتر به بالای سرتان است و از عظمت و بلندی برج‌های شهر شگفت‌زده میشوید.

به‌طور قطع همه‌ی گردشگران تور کوالالامپور علاقمند به بازدید از برج‌های دوقلو پتروناس و مشهور این شهر هستند، برای همین حتما شما هم برای بازدید از این شگفتی ساخته شده توسط بشر برنامه ریزی کنید.

دو برجی که ۴۵۲ متری که در ارتفاع ۱۷۵ متریشان از سطح زمین توسط یک پل شیشه‌ای به یکدیگر متصل می‌شوند و تا سال ۲۰۰۴ بلندترین سازه‌ی ساخته شده روی زمین بودند تا اینکه جایگاهشان در سال 2004 به برج‌ خلیفه‌ در دبی دادند. هر کدام از این برج‌های دوقلو ۸۸ طبقه دارند و در برخی روزهای هفته پذیرای گردشگران و علاقه‌مندان هستند.

کوالالاور پایتخت مالزی شهری است که نه تنها شما بلکه تمامی اعضای خانواده شما در کنار فرزندانتان از سفر به آنجا لذت می‌برید. در بعضی از طبقات میانی این آسمانخراش‌های بلند که از ابرها هم بالاتر رفته‌اند شهربازی‌ها و مکان‌های خلاقانه‌ای برای فرزندان شما محیا شده که رفتن به آنجا و همراهی با دنیایی قشنگ آنها هم شما و هم فرزندتان را شاد و هیجان‌زده می‌کند.

 

مرکز اکتشافات علمی پتروساینس کوالالامپور

مرکز اکتشافات پتروساینس، یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر کوالالامپور است. در طبقه‌ی چهارم برج‌های پتروناس مرکز اکتشافات قراردارد و باید بدانید علاوه بر آن تم‌پارک جمع و جور و چند سالن سینما و مرکز بازی نیز پیش‌بینی شده است. اینجا دنیای کشف و روبه‌رو شدن با ندیده‌هاست.

اگر فرزند نوجوانی را در این سفر به همراه دارید حتما او را به این مرکز ببرید تا تجربه‌ی بسیار مفید و جذابی بدست آورد. نتنها فرزندانتان بلخه خودتیان نیز در مرکز اکتشافات پتروساینس از نزدیک می‌توانید با تاریخچه‌ی زمین و عصری که دایناسورها در آن زندگی می‌کردند آشنا شوید و حتی می‌توانید اطلاعاتی درباره‌ی فضا و فضانوردی کسب کنید.

باید بدانید که این مکان دوست داشتنی در مکانی با وسعت  ۷ هزار متر مربع فقط برای کشف ناشناخته‌ها و واقعی کردن رویای نوجوانان در کوالالامپور راه‌اندازی شده است.

 

مزرعه در شهر کوالالامپور باغ وحشی برای نزدیکی با حیوانات در کوالالامپور

مزرعه در شهر کوالالامپور باغ وحشی برای نزدیکی با حیوانات

اگر شما فرزندی کوچکتر که هنوز به سن نوجوانی نرسیده است همراهتان در سفر با تور مالزی یا تور کوالالمپور همراهتان دارید بدون معطلی او را به مزرعه در شهر کوالالامپور (Farm In The City) ببرید و اجازه دهید که او ساعتی را با حیوانات آرام، تمیز و دوست‌داشتنی این باغ بگذراند. این مرکز برای خانواده‌ها جای مناسبی است.

شاید برای اولین‌باری باشد که در یک باغ وحش حیوانات به‌جای اینکه پشت میله‌ها باشند به دیدن شما بیایند، بصورتی که کاملا آزادانه در کنار شما می‌ایستند و شما را در این باغ همراهی می‌کنند.

در این مرکز انواع حیوانات زیبا و بی‌آزار در کنار شما رفت و آمد می‌کنند و شما خیلی راحت می‌توانید به آنها نزدیک شده و لمسشان کنید.

 

klcc park کی ال سی سی پارک مالزی سنترال پارک کوالالامپور

سنترال پارک یا کی ال سی سی کوالالامپور

اگر از علاقه مندان به طبیعت بکر و زیبایی‌های سبز هستید، حتما به تماشای پارک‌های طبیعی و دیدنی شهر کوالالامپور بروید و گشت و گذاری در محیطی سبز در شهری مدرن و مملو از آسمان‌خراش‌های مالزی انجام دهید. سنترال پارک کوالالامپور یکی از بهترین و زیباترین پارک‌های ساخته شده در جهان است. این پارک تقریبا هیچ چیز کم ندارد. اگر به همراه فرزندان و کودکان‌تان به مالزی سفر کرده‌اید شک نکنید پیکنیک و گردش در سنترال پارک یکی از بهترین تصمیم‌های شما می‌تواند باشد. چرا که زمین بازی کودکان این پارک یکی از محبوب‌ترین زمین‌های بازی کودکان در سراسر شهر است.

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید