بیشتر بخوانید

پارک پروانه کوالالامپور

پارک پروانه کوالالامپور

KL Butterfly Park

کوالالامپور پایتخت مالزی و از شهرهای توریستی و پرطرفدار در جنوب شرق آسیا است که با جاذبه های گردشگری زیاد خود بیش از نه میلیون توریست از داخل و خارج به این شهر سفر می کنند. پارک پروانه از جاذبه های گردشگری کوالالامپور است که بیشتر مسافران در سفر خود از آن دیدن می کنند و لذت می برند.

پارک-پروانه-کوالالامپور

پارک پروانه کوالالامپور  یک ساختمان سر بسته در کوالالامپور می باشد که در منطقه نمایشگاهی این شهر به اسم جالا سندراساری قرار دارد. این مجموعه با اینکه سر بسته است ولی در ارتفاع بسیاری زیادی ساخته شده است که باغی بزرگ را در خود جای داده است. مسافران تور مالزی میتوانند در این پارک نزدیک به 120 نوع گیاه و بیشتر از شش هزار پروانه را مشاهده کنند. در پارک پروانه کوالالامپور یک مسیر پیاده روی طراحی شده است که گردشگران می توانند در طول این مسیر که قدم می زنند انواع میوه ها را تماشا کنند که بر روی آنها پروانه های مختلف نشسته اند.

پارک-پروانه-کوالالامپور1

آن دسته از مسافران تور کوالالامپور که قصد دارند هنگام بازدید از پارک پرندگان دوربین همراه خود ببرند و از منظره های زیبای آن عکاسی کنند باید برای وردی آن مبلغی را پرداخت کنند، همچنین باید توجه داشته باشند که دست زدن به میوه های داخل این پارک و پروانه هایی که آنجا زندگی می کنند ممنوع می باشد. داخل پارک پروانه کوالالامپور گیاهان گرمسیری مختلفی نیر وجود دارد.  بازدید کنندگان می توانند از بخش نمایشگاهی در این مجموعه سری هم به موزه حشرات بزنند که مکانی برای بازدید از عجیب ترین حشرات دنیا مانند حشره شاخه مانند، هزارپاها، بزرگترین سوسک های درختی و عنکبوت ها است.

پارک-پروانه-کوالالامپور2

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید