بیشتر بخوانید

پارک ساحلی الممزر دبی

پارک ساحلی الممزر دبی

Al Mamzar Beach Park

یکی از قطبهای گردشگری خاوریمانه که در شبه جزیره عربستان قرار دارد، دبی می باشد که توریسیت ترین و محبوب ترین شهر در کشور متحده عربی می باشد. دبی لوکس ترین شهرهای جهان می باشد که میلیون ها نفر هر سال وارد ان می شوند. در این شهر سواحل طبیعی و مصنوعی زیادی وجود دارد که از جاذبه های گردشگری دبی می باشند برای نمونه یکی از آنها پارک الممزر می باشد که بیشتر مسافران تور دبی در سفر خود برای تفریح سری به ان می زنند.

پارک-ساحلی-الممزر-دبی

پارک ساحلی الممزر مساحتی نزدیک به صد و شش هکتار دارد که در منطقه الحمریه بعد از اسکله الحمریه واقع شده است و یکی از بهترین و معروف ترین پارکهای دبی می باشد. یکی از ویژگی های این پارک جاذبه دریا می باشد که آن طرف درختان قرار دارد و سواحل تمیز آن که با ماسه های نرم و طلایی مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران تور دبی قرار گرفته است. امکانات تفریحی مختلفی در پارک ساحلی الممزر وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به تعداد سی منقل باربیکیو، یک قطار، زمین بستکبال و فوتبال و والیبال و یک تالار زیبا اشاره کرد.

پارک-ساحلی-الممزر-دبی1

پارک ساحلی الممزر از تعداد پنج ساحل کشیده شده در امتداد دریای خلیج فارس برخوردار می باشد که با برج های نجات غریق، سطل های زباله، سایه بان ها، رختکن ها و دوش ها تجهیز شده اند تا گردشگران از شنا در این سواحل لذت ببرند. از دیگر خصوصیات پارک ساحلی الممزر داشتن چهار ساحل، دو استخر، زمین بازی ویژه کودکان، چمنزارهای گسترده و درختان و بوته زارهای فراوان می‌باشد که ان را تبدیل به یکی از زیباترین جاذبه های دبی کرده است.

codinoob

«پست قبلی

پست بعدی»

دیدگاهتان را بنویسید