بیشتر بخوانید

پارک دلفین های مارماریس

پارک دلفین های مارماریس

Dolphin Park Castle Marmaris

مارماریس به عنوان شهری توریستی و بندری در ترکیه هر سال مورد بازدید تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی قرار می گیرد این شهر در استان موغله در قسمت جنوبی ترکیه قرار دارد. سواحل و طبیعت زیبای آن، جاذبه های گردشگری و مکان های تفریحی که داخل آن است ، سبب شده تا به یکی از محبوب ترین شهرهای ترکیه بشود.  در این شهر جاذبه های زیادی برای دیدن وجود دارد که برای نمونه می توان به پارک دلفین های آن اشاره کرد.

پارک-دلفین-مارماریس

پارک دلفین مارماریس با سایر پارکهای دلفینی که جاهای دیگر است متفاوت است، در این پارک دلفین ها در آبهای آزاد هستند به جای اینکه در استخرهای کوچک باشند و به روال عادی به زندگیشان ادامه می دهند. پارک دلفین در منطقه ایچملر قرار دارد و یکی از جاذبه های مارماریس است که در آن می تواند چند ساعتی را خوش بگذرانید. مسافران تور مارماریس با رفتن به پارک دلفین ها این امکان را دارند که آنها  را ازنزدیک ببیند و با ارتباطی که از یکدیگر میگیرند و پرش و سوت زدن و صداهای خاصی که دارند را از نزدیک ببیند و اگر دوست داشته باشند می توانید به انها غذا نیز بدهید.

پارک-دلفین-مارماریس1

پارک دلفین های مارماریس رد همه روزهای سال باز برای همه باز است و ساعت کاری آن از 9.30 صبح آغاز می شود تا تا 1.30 ظهر و مجدد از 3.30 تا ساعت 5 بعد از ظهر نیز ادامه دارد.  در این پارک برنامه های مفرحی انجام می شود که نزدیک به 40 دقیقه زمان می برد. آن دسته دار مسافران تور مارماریس که دوست دارند با دلفین ها شنا بکنند باید به محض ورود بلیط تهیه کنند چون درخواست گردشگران برای شنا با دلفین ها، علی الخصوص در فصل های توریستی سال، بسیار زیاد است و شما حداقل از 3 روز قبل باید نسبت به رزرو بلیط شنا با دلفین ها اقدام کنید تا نوبت به شما هم برسد.

 

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید