بیشتر بخوانید

هتل THE BRISTOL (JW MARRIOTT )⭐⭐⭐⭐

در این هتل زیبا که در مرکز دبی واقع‌شده است، برای تفریح می‌توانید به استخر موجود در پشت‌بام بروید یا اینکه در سالن اسپا از انواع ماساژها بهره‌مند شوید. اطراف استخر این هتل را اسباب و وسایل به سبک عربی پر کرده است. در باشگاه بدن‌سازی نیز با مجهزترین دستگاه‌ها آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. بخشی نیز به عنوان سونا دایر بوده و مسافران می‌توانند بعد از خستگی روزانه در این قسمت به آرامش برسند.
همه اتاق‌های شیک و روشن دارای تخت‌خواب‌های شیک با ملحفه‌های سفید، قسمت نشیمن، و تلویزیون ماهواره‌ای هستند. حمام های مرمرین اتاق ها دارای لوازم بهداشتی لوکس هستند.

مهمانان می‌توانند طعم‌ها و عطرها را از شرق تا غرب در بازار، مرداب بامبو و میدان شهر تجربه کنند. میهمانان می توانند از غذای خوب در استیک هاوس بریستول برنده جایزه لذت ببرند یا از غذاهای انتخابی ایتالیایی و آسیایی بهره مند شوند.
خانه استیک همراه با غذاهای ایتالیایی و آسیایی نیز جزو پرطرفدارترین غذاهای این مجموعه به شمار می‌رود. سه رستوران هتل بریستول دایر کرده‌اند که در رستوران The market Place می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی را به صورت سلف‌سرویس در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام میل کنید. در ستوران Town Square نیز انواع غذاهای بین‌المللی و آلمانی به صورت منویی سرو می‌شود. در آخر، رستوران Bamboo Lagoon مخصوص غذاهای آسیایی بوده و به صورت سلف‌سرویس از میهمانان پذیرایی می‌کنند.
از امکانات تفریحی هتل بریستول می توان به زمین اسکواش و امکانات ماساژ اشاره کرد. برخی از قسمت های نشیمن در کنار استخر روباز دارای مبلمانی به سبک عربی هستند. مرکز تناسب اندام مجهز به تجهیزات قلب و عروق و تلویزیون است.
فاصله هتل بریستول دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا برج ساعت دیره دبی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پل معلق: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم دبی: ۸ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service
لباسشویی (با هزینه)
details
خشکشویی (با هزینه)
menu
اتو (با هزینه)
local_bar
مینی بار
restaurant
رستوران
toys
تهویه مطبوع
attach_money
تبدیل ارز
pool
استخر
pets
ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export
آسانسور
live_tv
تلویزیون
fiber_pin
صندوق امانات
store
نظافت روزانه
spa
اسپا (با هزینه)
fitness_center
باشگاه ورزشی
accessible
دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle
رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car
پارکینگ رایگان
wifi
اینترنت رایگان
pool
استخر رو باز

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید