بیشتر بخوانید

هتل SUN & SANDS⭐⭐⭐

هتل سان اند سندز داون تاون دبی (Sun and Sands Downtown Hotel) یک هتل سه ستاره در منطقه دیره – رقه دبی در کشور امارات است .
هتل سان اند سندز دبی یکی از هتل های قدیمی در دبی محسوب می شود که بیش از 16 سال سابقه دارد و از همان ابتدا توانست به یکی از پر طرفدار ترین هتل های دبی تبدیل شود. این هتل 3 ستاره دبی به قدری زیبا است که در نگاه اول تصور خواهید کرد هتلی 4 ستاره را رزرو کرده اید.
ز جمله امکانات رفاهی که در تمامی اتاق‌های هتل تعبیه شده است می‌توان به تلویزیون ال سی دی با قابلیت گیرنده ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مبلمان راحتی و حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی اشاره کرد.
hotel dubai sun-sands دبی با فراهم آوردن امکانات رفاهی عالی درون اتاق ها توانسته است آسایش و رفاه میهمانان خود را تامین کند. اتاق های شیک این هتل برگفته از رنگ قرمز و وسایل چوبی، حس نشاط بیشتری را به شما القا می کنند.
از جمله امکانات هتل سان اند سندز داون تاون دبی می توان به پارکینگ ، سرویس اتاق ، بار ، پذیرش 24 ساعته ، اتاق های سیگار ممنوع ، امکانات برای مهمانان معلول ، فامیلی روم ، اینترنت ، آسانسور ، اسپا ، اشاره کرد.
در بام هتل سان اند سندز دبی هم یک استخر روباز ساخته شده است و افراد می‌توانند ضمن آفتاب گرفتن، نوشیدنی‌های مورد علاقه خود را از کافی شاپی که در بام ساختمان قرار دارد سفارش دهند. خدمات ریلکسیشن، ماساژ، سونا و جکوزی هم در مجموعه هتل Sun And Sands Downtown Hotel Dubai ارائه می‌شود و کاربران می‌توانند به صورت رایگان از آن بهره مند شوند.
هتل سان اند سندز دبی در رستوران کلاب ال شهریار غذاهای مختلف بین المللی و عربی را سرو می کند. همچنین در این رستوران کلاب، برای سرگرمی مشتریان هنگام صرف غذا، شعبده بازی انجام می شود. در کلاب شبانه ساواری موسیقی زنده همراه با غذاهای هندی عرضه می گردد و در رستوران آفریقایی نیز غذاهای قاره ای ارائه خواهد شد. کافه بار فلاورز هتل هم با عرضه انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی و میان وعده های سبک، همواره پذیرای میهمانان هتل است.

استخر و سالن بدنسازی
این هتل سه ستاره استخری را طراحی کرده تا گردشگران مقیم در هتل مشغول آب تنی در آن و گذراندن اوقات فراغت خود شوند. کنار این استخر، جویس بار در نظر گرفته شده است که انواع نوشیدنی های خنک، تازه و طبیعی را ارائه می دهد. خدمات ماساژ و اسپا به صورت حرفه ای در هتل انجام می شود که توصیه می کنیم این خدمات را بعد یک ورزش سنگین در باشگاه بدنسازی هتل دریافت کنید. لازم به ذکر است استخر سرپوشیده همراه با سونا و جکوزی در پشت بام هتل وجود دارد.

دیگر امکانات
از دیگر خدمات و امکانات موجود در هتل سان اند سندز دبی می توان به پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات؛ خدمات روم سرویس 24 ساعته، تبدیل ارز، خدمات لاندری، پارکینگ، اتاق غیر سیگاری، سالن همایش، مجموعه ورزشی، لابی مجهز، خدمات مناسب معلولین و … اشاره نمود.
اماکن نزدیک به هتل سان اند سندز دبی

فاصله هتل تا ایستگاه مترو الرقه: ۱۵۰ متر
فاصله هتل تا برج ساعت دیره: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز خرید القریر: ۸۵۰ متر
فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا آکواریوم و باغ وحش بزرگ دبی: ۸ کیلومتر

local_laundry_serviceلباسشویی (با هزینه)
detailsخشکشویی (با هزینه)
menuاتو (با هزینه)
local_barمینی بار
restaurantرستوران
toysتهویه مطبوع
attach_moneyتبدیل ارز
poolاستخر
petsورود حیوانات خانگی ممنوع
import_exportآسانسور
live_tvتلویزیون
fiber_pinصندوق امانات
storeنظافت روزانه
fitness_centerباشگاه ورزشی
accessibleدسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_carپارکینگ رایگان
wifiاینترنت رایگان
poolاستخر رو باز

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید