بیشتر بخوانید

هتل GRAND CENTRAL⭐⭐⭐⭐

هتل گرند سنترال دبی واقع در منطقه دیرا و در نزدیکی مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی شهر قرار دارد. تمامی اتاق‌های این هتل ۴ ستاره به امکاناتی از قبیل مبلمان راحتی، دستگاه چای ساز، قهوه جوش، سیستم تهویه مطبوع، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای و همچنین حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی مجزا مجهز شده‌اند.
مامی لوازم مورد نیاز برای استحمام، مانند حوله، شامپو و صابون هم در داخل اتاق‌های Grand Central Hotel تعبیه شده است تا مسافران نیازی به حمل این قبیل وسایل و سنگین کردن بیش از حد چمدان‌های خود نداشته باشند. از جمله امکانات تندرستی هتل گرند سنترال هم می‌توان به سالن بدنسازی مجهز به پیشرفته‌ترین لوازم ورزشی، استخر، سونا، خدمات اسپا و همچنین ماساژ اشاره کرد.
اتاق های هتل گرند سنترال دبی بسیار زیبا و جادار هستند که پذیرای یک اقامت راحت و بدون دغدغه از گردشگران عزیز خواهند بود. دیزاین به کار رفته در واحد های هتل برگرفته از رنگ قرمز است که باعث حس نشاط و دلنشینی هنگام اقامت می شود. ضمن اینکه این اتاق ها با امکانات مجهزی تعبیه شده اند که باعث رفاه کامل برای مهمانان خواهند شد.

از جمله امکاناتی که در این اتاق ها و سوئیت های وجود دارد، می توان به سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، یخچال، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، کاناپه، حمام اختصاصی، سشوار، لوازم بهداشتی برای هر نفر، سیستم سرمایشی، اینترنت با سیم رایگان، تخت های استاندارد و … اشاره نمود. همچنین در داخل اتاق ها یک تراس ایجاد شده که چشم اندازی رو به شهر زیبای دبی دارند.
برای رفاه حال مسافران، خدمات زیبایی و بهداشتی مانند پیرایش موی سر، آرایش صورت و همچنین مانیکور و پدیکور در هتل گرند سنترال دبی عرضه می‌شود تا مسافران حتی الامکان، نیازی به خروج از محوطه هتل نداشته باشند. صبحانه به صورت بوفه در هتل سرو می‌شود و افراد برای صرف سایر وعده‌های غذایی می‌توانند به رستوران واقع در محوطه هتل مراجعه کنند. کافی شاپ هتل گرند سنترال نیز انواع آبمیوه‌های طبیعی، میان وعده‌های لذیذ و میوه‌های تازه را در منوی غذایی خود دارد.
رستوران هتل گرند سنترال دبی صبحانه ای غنی به صورت بوفه را ارائه می دهد که می توانید از صبحانه های گرم و سرد لذت ببرید. همچنین رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و فرنگی را سرو کرده و بت کیفیتی عالی به مهمانان ارائه می دهد. فضای مطبوع، پرسنل مودب و … از ویژگی های رستوران هتل است. نوشیدنی های تازه و نوشیدنی های سبک در نوار موجود می باشد.
Grand Central Hotel dubai دارای یک استخر روباز می باشد که با دستگاه های قوی تصفیه می شود، اینگونه شما می توانید در استخری عاری از آلودگی به آب تنی پردازید. همچنین علاوه بر استخر هتل گرند سنترال دبی، بخش های دیگری هم در مجموعه آبی این هتل وجود دارد که از جمله آن ها می توان به سونای خشک و بخار، جکوزی و سالن ماساژ اشاره نمود. سونا برای دفع سموم بدن بسیار مفید بوده و باعث پاکسازی پوست می شود. پس پیشنهاد می شود از دست ندهید.

این هتل چهار ستاره و لوکس در دبی برای میهمانان خود سالن بدنسازی مجهزی را تدارک دیده تا ورزشکاران به تقویت عضلات خود بپردازند. بنابراین اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در طول سفر به فعالیت های بدنسازی ادامه می دهید، می توانید به راحتی از این سالن استفاده کنید. وسایل بدنسازی پیشرفته با ایمنی کامل، همراه مربیانی با تجربه در سالن تناسب اندام قرار دارند.
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

فاصله تا برج ساعت دیره: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۳ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۹.۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service
لباسشویی (با هزینه)
details
خشکشویی (با هزینه)
menu
اتو (با هزینه)
restaurant
رستوران
toys
تهویه مطبوع
attach_money
تبدیل ارز
pool
استخر
pets
ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export
آسانسور
live_tv
تلویزیون
fiber_pin
صندوق امانات
store
نظافت روزانه
spa
اسپا (با هزینه)
fitness_center
باشگاه ورزشی
accessible
دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle
رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car
پارکینگ رایگان
wifi
اینترنت رایگان
pool
استخر سرپوشیده
pool
استخر رو باز

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید