بیشتر بخوانید

هتل گرند کرنر بوتیک⭐⭐⭐⭐

 Grand Corner Boutique Hotel

هتل گرند کرنر بوتیک یکی از هتل های 4 ستاره با کیفیت و مجلل در ازمیر است که مرکز این شهر قرار دارد و به دلیل موقعیت مناسب خود و دسترسی راحت آن به مراکز خرید و تفریحی و جاذبه های ازمیر ، مورد انتخاب گردشگران و مسافران تور ترکیه قرار گرفته است. گرند کرنر بوتیک در سال 2012 میلادی ساخته شده است و مسافران می توانند از داخل آن با پنج دقیقه پیاده روی به مرکز نمایشگاه های بین المللی ازمیر دسترسی داشته باشد.

 

امکانات هتل گرند کرنر بوتیک

هتل گرند کرنر در هفت طبقه ساخته شده است و معماری آن به شکل خیلی لوکس و دلنشین طراحی شده است. مسافارن تور ازمیر می توانند برای رفتن به طبقات مختلف از آسانسور استفاده کنند. از مهمترین امکانات این هتل 4 ستاره شیک می توان به به وای فای رایگان در فضاهای عمومی و اتاق ها، پارکینگ رایگان، مرکز اسپا، رستوران و اتاق های خانوادگی، انبار چمدان، میز تور و اتاق کنفرانس، امکان کرایه خودرو،اسپا و ماساژ،مرکز آبگرم همراه سونا،اتاق بخار، حمام ترکی، صندوق امانات ،صرافی اشاره کرد. پرنسل هتل به صورت 24 ساعت شبانه روزی پذیرش را انجام میدهند. مسافرانی که قصد اقامت در هتل گرند کرنر بوتیک  باید توجه داشته باشند که ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع می باشد ، همچنین سیگار کشیدن در مکان های عمومی هتل نیز ممنوع می باشد. با پرداخت هزینه اضافی مهمانان می توانند از امکانات دیگر مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش نیز بهره مند شوند.

 

اتاق های هتل گرند کرنر بوتیک

هتل گرند کرنر بوتیک شامل 63 اتاق می باشد که تعداد بیشتر آنها دارای بالکن خصوصی هستند و در همه اتاق ها مجهز به امکاناتی مانند تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، کتری برقی، سرویس اتاق و مینی بار، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی رایگان،وای فای رایگان می باشند. در برخی از اتاق های این هتل وان آب گرم خصوصی نیز وجود دارد.

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید