بیشتر بخوانید

هتل گرند پارک لارا ⭐⭐⭐⭐⭐

Grand Park Lara Hotel

از هتلهای معروف و باکیفیت در آنتالیا که در منطقه لارا قرار دارد و هر ساله میزبان مسافران زیادی می باشد هتل 5 ستاره گرند پارک لارا می باشد. طراحی ساخت این هتل به صورت چهار ساختمان جداگانه در نه طبقه می باشد که مسافران تور آنتالیا برای دسترسی به طبقات می توانند از آسانسور استفاده نمایند. از ویژگی های گرند پارک لارا می توان به نزدیک بودن آن به ساحل اختصاصی اشاره کردن که فقط 200 متر فاصله دارد و سرویس دهی آن که به صورت UALL می باشد. بیشتر رزرو هتل گرند پارک از خانواده های ایرانی، آلمانی و روسی می باشند.

 

امکانات هتل گرند پارک لارا :

هتل گرند پارک لارا برای راحتی مهمامان خود امکانات رفاهی و خدمات بیشماری ارائه میدهد که شامل دو استخر مجزا برای بزرگسالان و کودکان، باشگاه بدنسازی، فضای سبز، رستوران، انبار نگهداری از چمدان، فروشگاه، کادوسرا، آسانسور، سالن آرایش و زیبایی، باشگاه کودکان، اتاق خانواده، سونا، مرکز اسپا، ، حمام ترکی، خدمات ماساژ، کلاب کودکان، تنیس، دارت، پینگ پونگ، بیلیارد، شنا، غواصی ، اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان می باشد. مسافران تور آنتالیا در رستوران های هتل 5 ستاره گرند پارک لارا انواع غذاهای محلی و بین المللی را به صورت سلف سرویس و راگان نوش جان کنند همچنین در طول روز نیز بستنی، قهوه، کیک و نان پیتا میل کنند. و از نوشیدنی‌های کافی شاپ لذت ببرید. از نکات قابل اهمیت برای آن دسته از مسافرانتور ترکیه که با حیوانات خانگی خود سفر می کنند این است که با پرداخت هزینه مجزا میتوانند حیوانات خود را داخل هتل ببرند. از دیگر خدماتی که هتل گرند پارک لارا به مهمانان و مسافران تور آنتالیا ارائه میدهد شامل خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، صرافی، پذیرش شبانه روزی، پرستاری از کودکان، کرایه خودرو و خرید بلیط جاذبه های گردشگری آنتالیا می باشد.

اتاق های هتل گرند پارک لارا :

هتل گرند پارک لارا آنتالیادر مجموع دارای 896 اتاق به نوع های استاندارد، خانوادگی دلوکس، خانوادگی الایت و تعداد هشت اتاق برای معلولین می باشد. تمامی آنها به تهویه مطبوع، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی مجهز می باشند. مسافران تور ترکیه که در آنتالیا نسبت به رزرو هتل گرند پارک لارا اقدام کرده اند باید توجه داشته باشند که مینی بار و صندوق امانات رایگان نیست و برای استفاده از آنها باید جداگانه آنها را شارژ کنند، همچنین سرویس اینترنت وای فای محدوده پوشش کم و سرعت پایینی دارد و اگر داخل اتاق ها اینترنت میخواهند نیز باید هزینه آنرا پرداخت نمایند.

 

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید