بیشتر بخوانید

هتل ویند آف لارا ⭐⭐⭐⭐⭐

Wind Of Lara Hotel 

هتل ویند آف لارا، از هتلهای پنج ستاره لوکس با بهترین امکانات و خدمات می باشد که در مرکز شهر آنتالیا در منطقه ای به اسم کوندو قرار دارد. آن دسته از مسافران تور ترکیه که دنیال رزرو هتل با قیمت مناسب و بهترین کیفیت می باشند از بهترین انتخاب ها می باشد. مرکز آب گرم لارا که در این هتل قرار دارد یک انتخاب عالی برای تعطیلات مسافران می باشد.

 

امکانات هتل ویند آف لارا :

هتل ویند آف لارا آنتالیابرای راحتی و آسایش مهمانان خود، خدمات و امکانات بی نظیری را ارائه میدهد که شامل لابی بزرگ و شیک با طراحی خاص، 3 عدد رستوران با غذاهای متنوع، استخر روباز، سرپوشیده و پارک آبی، آسانسور، ساحل اختصاصی، سالن ورزشی، اینترنت رایگان در تمام فضا‌های هتل، باشگاه کودکان، اتاق بازی، زمین تنیس، کافی شاپ، پارکینگ رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، تهویه مطبوع، دسترسی معلولان، سیستم اعلام و اطفا حریق و صندلی در کنار استخر و در محوطه، حمام ترکی، ماساژ، سونا و کلاس های یوگا، سالن زیبایی، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، خشکشویی، اتو‌کشی، لباسشویی، مراقبت از کودکان، تبدیل ارز و نگهداری از چمدان،کرایه خودرو می باشد. کارکنان هتل ویند آف لارا به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده پذیرش و خدمت رسانی به مهمانان و مسافران تور آنتالیا می باشد که به زبان های مختلف مانند ترکی ، انگلیسی ، آلمکانی و روسی مسلط می باشند.

اتاق های هتل ویند آف لارا :

هتل ویند آف لارا آنتالیا  از تعداد 276 اتاق برخوردار می باشد که شامل اتاق های استاندارد، سوئیت خانوادگی، اتاق متصل، اتاق های گرند سوئیت و اتاق های ماه عسل می باشند و همه آنها مجهز به یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، اینترنت رایگان، مبلمان، میز، آیینه، صندوق امانات، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، لوازم بهداشتی، دمپایی و سشوار می باشند.

 

 

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید