بیشتر بخوانید

هتل موونپیک⭐⭐⭐⭐⭐

Movenpich Hotel Izmir

هتل موونپیک یک هتل 5 ستاره  لوکس در منطقه کونانک شهر ازمیر در نزدیکی دریای اژه ساخته شده است. این هتل به دلیل چشم انداز زیبا و موقعیت مکانی مناسبی که دارد مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران تور ازمیر قرار گرفته است. فاصله این هتل تا فرودگاه عدنان مندرس ۱۴.۹ کیلومتر، تا میدان جمهوری ۱۰۰ متر، تا برج ساعت ازمیر ۱.۱ کیلومتر و تا مرکز خرید آگورا ۷.۹ کیلومتر فاصله دارد.

 

امکانات هتل موونپیک

هتل موونپیک جزو هتل های شیک و با کیفیت در شهر ازمیر می باشد که برای مهمانان خود، امکانات مختلفی را ارائه میدهد که از مهمترین انهای میتوان به استخر سرپوشیده، سالن ورزشی، سونا، ماساژ، اسپا، اجاره خودرو، وای‌فای رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. مسافران تور ترکیه داخل این هتل می توانند صبحانه را در اتاق خود میل کنند و برای صرف ناهار و شام به رستوران هتل مراجعه نمایند که در آن می توانند انواع غداهای ترکی و بین المللی را همراه با بهرتین دسرها و سیرینی ها و نوشیدنی ها نوش جان کنند. از دیگر امکاناتی که در هتل موونپیک وجود دارد می توان به قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، یوگا ، پیلاتس ، ترانسفر فرودگاهی ، سالن کنفرانس و . . .نیز اشاره کرد.

 

اتاق های هتل موونپیک

هتل 5 ستاره موونپیک شامل 185 اتاق می باشد که تمامی آنها مجهز به تلویزیون، حمام، بالش ضد حساسیت و سایر لوازم مورد نیاز است. یک کافه نیز در بام هتل موون پیک وجود دارد که چشم انداز پانورامیک جالبی دارد. نوع اتاق ها در این هتل اتاق های سوپریور، اتاق های اکسکیوتیو، سوییت جونیور کینگ، اتاق خانواده تقسیم بندی می شوند.

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید