بیشتر بخوانید

هتل ملاس لارا ⭐⭐⭐⭐⭐

 Melas Resort Lara

هتل ملاس از هتل های محبوب 5 ستاره در منطقه لارا می باشد که جزو سومین هتل از هتل های زنجیره ای ملاس میباشد و از مزایای آن دسترسی نزدیک به ساحل اختصاصی می باشد و با امکانات رفاهی و خدمات باکیفیتی که ارائه میدهد و از طرفی موقعیت مکانی مناسبی که دارد و فاصله 45 کیلومتری آن به فرودگاه، مورد استقبال بیشتر مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است و هنگام خرید بلیط پرواز نسبت به رزرو هتل ملاس نیز اقدام می کنند.

 

امکانات هتل ملاس لارا :

هتل ملاس لارا آنتالیا (Melas Resort Lara) با پرسنا مجرب خود به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده پذیرش و خدمت رسانی به مهمانان و مسافران تور ترکیه می باشند و علاوه بر ترکی به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی تسلط کامل دارند. امکانات و خدماتی که در هتل 5 ستاره ملاس لارا به مهمانان ارائه داده می شود شامل ، استخر روباز برای تمام سنین که متناسب با فصلهای سال دایر می شود، سرسره های آبی متنوع و استخر سرپوشیده. سالن بدنسازی، سونا، ماساژ،اسپا، حمام ترکی، تنیس، بیلیارد، دارت، اسکواش، مینی گلف، ورزش های آبی، زمین بازی مخصوص کودکان، ایروبیک، موسیقی های زنده، ساحل، بدمینتون، پارک آبی، قایق سواری، موج سواری، غواصی، اتاق بازی و زمین تنیس، سالن جلسات و کنفرانس، پارکینگ اختصاصی رایگان، هتل اینترنت وای فای رایگان و در تمام نقاط و مغازه های سوغاتی فروشی می باشد. مسافران تور آنتالیا می توانند با پرداخت هزینه مجزا از سایر خدمات هتل ملاس لارا مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز بهره مند باشند. باید توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع می باشد.

 

اتاقهای هتل ملاس لارا :

هتل ملاس لارا آنتالیا (Melas Resort Lara) از تعداد 264 اتاق برخوردار می باشد که تمامی آنها به سیستم تهویه مطبوع هوا، فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کمدلباس، لوازم تمیزکننده و مینی بار، حمام های اختصاصی شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی، توالت فرنگی، حوله و سشوار مجهز شده اند. همه اتاقهای هتل دارای بالکن می باشند که نمای رو به استخر و باغ دارد.

 

جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل :

فاصله تا خانه موزه آتاتورک: 18.5 کیلومتر

فاصله تا شهر قدیمی کلیچی: 19 کیلومتر

فاصله تا باغ وحش آنتالیا: 26 کیلومتر

فاصله تا موزه باستان شناسی‌ آنتالیا: 29.5 کیلومتر

فاصله تا دلفین لند آنتالیا: 32 کیلومتر

فاصله تا آکواریوم آنتالیا: 32.5 کیلومتر

فاصله تا ساحل آنتالیا: 35 کیلومتر

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید