بیشتر بخوانید

هتل لیبرتی لارا ⭐⭐⭐⭐⭐

Liberty Hotel Lara

هتل لیبرتی از هتل های 5 ستاره عالی و باکیفیت در منطقه لارا آنتالیا می باشد که دارای ساحل سنی اختصاصی می باشد و در مجاورت دریای مدیترانه قرار دارد. این هتل در سال 2007 میلادی ساخته شده است و تا به حال موفق شده هفت جایزه در زمینه هتلداری را کسب کند. آن دسته از مسافران تور ترکیه که هنگام خرید بلیط هواپیما برای رزرو هتل لیبرتی نیز اقدام می کنند دیگر نیازی به گردش و تفریح در شهر آنتالیا ندارند، زیرا داخل این هتل تفریحات مهیج بسیاری وجود دارد و به صورت UALL سرویس دهی می کند.

 

امکانات هتل لیبرتی لارا :

هتل لیبرتی لارا آنتالیا (Liberty Hotel Lara) خدمات و امکانات بیشماری به مهمانان خود ارائه میدهد که شامل رستوران، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، گاو صندوق، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، مینی بار رایگان، پارکینگ، فروشگاه، نگهداری بچه، رستوران فضای باز، کافی شاپ فضای باز، استخر روباز، استخر ویژه کودکان، مرکز اسپا شامل سونا، حمام ترکی، ماساژ، انبار چمدان، امکان تبدیل ارز، زمین والیبال ساحلی، باشگاه بدنسازی می باشد. پرسنل هتل 5 ستاره لیبرتی آنتالیا در 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی و پذیرش از مهمانان و مسافران تور آنتالیا می باشند.

 

اتاقهای هتل لیبرتی لارا :

هتل لیبرتی لارا آنتالیا (Liberty Hotel Lara) در مجموع داری 311 که به اتاقهای استاندارد ، اتاق خانوادگی ، دوبلکس تقسیم می شوند و تمامی آنها به تهویه‌مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن، صندوق‌امانات، مینی‌بار و حمام اختصاصی به‌همراه لواز م‌بهداشتی و سشوار مجهز می باشند. تعدادی از اتاق ها نیز دارای بالکن می باشند.

 

جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل  :

فاصله هتل تا مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم: 700 متر

فاصله هتل تا آبشار لوور دودن: 9.5 کیلومتر

فاصله هتل تا شهربازی لند آف لجندز: 10.5کیلومتر

فاصله هتل تا باغ تالرنس: 11 کیلومتر

فاصله هتل تا برج ساعت آنتالیا: 17 کیلومتر

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید