بیشتر بخوانید

هتل لایف کرنر⭐⭐⭐⭐

Life Corner Hotel

هتل لایف کرنر ازمیر یکی از هتل های محبوب و پر طرفدار نزد مسافران تور ترکیه است که در منطقه کوناک این شهر قرار دارد و از گروه هتل های 4 ستاره می باشد. برای مسافرانی که می خواهند در شهر و سواحل ازمیر دسترسی راحت داشته باشند، اقامت در این هتل پیشنهاد می شود.

 

امکانات هتل لایف کرنر

هتل لایف کرنر با امکانات مختلفی که به مهمانان خود ارائه میدهد باعث شده تا در بین مسافرانتور ازمیر محبوب شود. در این هتل اتاق‌های راحت، پارکینگ، رستوران، مرکز اسپا، حمام ترکی و باغ سبب شده تا خیلی از مسافران جذب آن شوند.  مهمانان می توانند صبحانه را در به شکل سلف سرویس میل کنند و می توانند برای صرف ناهار و سام نیز به رستوران هایی که در نزدیکی هتل هستند مراجعه کنند. معروف ترین رستوران به هتل 4 ستاره لایف کرنر رستوران توپکاپی می باشد که در تنها صد متر فاصله دارد. پرسنل هتل رفتار مودبانه و محترم با مهمانان دارند و در انجام وظیفه به هیچ وجه کوتاهی نمی کنند. مسافران تور ازمیر می توانند داخل هتل از اینترنت و پارکینگ نیز به شکل رایگان استفاده کنند و همچنین با رفتن به قسمت باغ هتل نوسیدنی میل کنند و از خدماتی همچون ماساژ و اسپا نیز بهره مند شوند.

 

اتاق های هتل لایف کرنر

هتل لایف کرنر ازمیر دارای 52 اتاق می باشد که داخل ان به شکل ساده و زیبا طراحی شده اند. تمامی اتاق ها مجهز به  دارای تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، حمام خصوصی با دمپایی و لوازم آرایشی رایگان می باشند. سرویس خدمات اتاق رایگان است و هر روز انجام می شود. مسافران تور ازمیر می توانند با پرداخت هزینه از امکاناتی مانند اتو، خشک‌شویی و لباس‌شویی نیز برخوردار شوند.

 

اماکن دیدنی نزدیک به هتل

فاصله هتل تا موزه تاریخ و هنر ازمیر: ۵۰۰ متر

فاصله هتل تا کلیسای سنت پولیکارپ: ۱.۱ کیلومتر

فاصله هتل تا مجسمه آتاتورک: ۱.۳ کیلومتر

فاصله هتل تا بازار کمرالتی: ۱.۵ کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه عدنان مندریس: ۱۷.۷ کیلومتر

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید