بیشتر بخوانید

هتل سنسیتیو پریمیوم ⭐⭐⭐⭐⭐

 Sensitive Premium Resort 

هتل سنسیتیو پریمیوم ریزورت از هتل های 5 ستاره با کیفیت و شناخته شده در آنتالیا می باشد که در منطقه بلک این شهر و در مجاورت دریای مدیترانه قرار دارد. این هتل در سال 2016 میلادی در 5 طبقه ساخته شده است و مساحت آن نزدیک به هجده هزار مترمربع می باشد. از ویژگی های هتل سنسیتیو پریمیوم ریزورت می توان به ساحل شنی اختصاصی آن اشاره کرد که تها یک کیلومتر تا ساختمان اصلی فاصله دارد که توجه بسیاری از مسافران تور ترکیه را به سمت خود جذب کرده است. سرویس دهلی برای مهمانان به صورت U.ALL می باشد.

 

امکانات هتل سنسیتیو پریمیوم :

هتل سنسیتیو پریمیوم آنتالیا کارکنان مجرب و خوش برخوردی دارد که 24 ساعت شبانه روز آماده پذیرش و خدمت رسانی به مهمانان و مسافران تور آنتالیا می باشد. از جمله امکانات این هتل پنج ستاره می توان به استخرهای روباز و سرپوشیده، ساحل اختصاصی و پارک آبی، موج‌سواری و گلف، چون زمین و محوطه بازی، کلوپ و استخر مخصوص کودکان، اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، آرایشگاه، شاتل فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی و اتوکشی اشاره کرد.

اتاق های هتل سنسیتیو پریمیوم :

هتل سنسیتیو پریمیوم آنتالیا در مجموع دارای 402 اتاق می باشد که تمامی آنها به تهویه مطبوع، مینی‌بار، کتری، تلویزیون ماهواره‌ای، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی ، سشوار و وسایل بهداشتی مجهز می باشند.

 

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید