بیشتر بخوانید

هتل آسکا لارا⭐⭐⭐⭐⭐

Aska Lara Resort & Spa Hotel

هتل آسکا لارا یکی از هتل های لوکس 5 ستاره در منطقه لارا می باشد که در سال 2014 میلادی در زمین به وسعت شصت و دو هزار متر مربع در 7 طبقه ساخته شده است و دارای یک ساحل اختصاصی 150 متری در فاصله 350 متری می باشد. جالب است بدانید که این هتل 5 ستاره تا با حال موفق به کسب ده مرتبه جایزه و گواهینامه در زمینه هتلداری شده است و با امکانات و خدمات رفاهی که برای مهمانان خود فراهم کرده است مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است.

 

امکانات هتل آسکا لارا:

هتل آسکا لارا آنتالیا دارای پرسنل مجرب و خوش برخورد می باشند که به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده پذیرش و خدمت رسانی به مهمانان خود می باشند. امکانات هتل آسکا لارا شامل اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط، پارگ آبی، استخر، 2 رستوران با منوی آلاکارته برای فصل زمستان و 4  رستوران با منوی آلاکارته برای فصل تابستان ، ساحل اختصاصی، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، زمین‌های بسکتبال، زمین‌های تنیس، میز تنیس، نایت کلاب، ورزش‌های آبی و سرویس‌هایی شامل خدمات ماساژ و زیبایی، جکوزی‌های روباز و سرپوشیده (رایگان و قابل دسترس در فصل زمستان) می باشد. مسافران تور ترکیه که می توانند با پرداخت هزینه مجزا از خدمات خشکشویی استفاده نمایند.

 

اتاق های هتل آسکا لارا

هتل آسکا لارا آنتالیا دارای 545 اتاق می باشد  که  مسافران تور آنتالیا برای رفت و آمد بین طبقات از تعداد 6 آسانسوری که وجود دارد استفاده نمایند. تمام اتاق ها تلویزیون صفحه تخت آی پی (IP)، سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی، مینی بار، دوش و حمام خصوصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان مجهز می باشند. تعدادی از اتاق ها دارای بالکن می باشند که نمایی رو به استخر و محیط هتل دارند.

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید