بیشتر بخوانید

هتل سندر آنتالیا ⭐⭐⭐⭐

هتل سندر آنتالیا | Cender Hotel Antalya

هتل سندر یک هتل 4 ستاره در مرکز شهر آنتالیا است که موقعیت مکانی مناسبی دارد و اطراف آن مغازه و کافه ها و رستوران های معروف شهر وجود دارد. برای آن دسته از مسافران تور آنتالیا که برای رزرو هتل نمیخواهند هزینه زیادی داشته باشند، هتل سندر یکی از گزینه های خوب می باشد و با بیست دقیقه پیاده روی میتوانند به ساحل زیبای آنتالیا دسترسی داشته باشند.

 

امکانات هتل سندر آنتالیا:

هتل سندر آنتالیا امکانات و خدمات رفاهی مختلفی به مهمانان و مسافران تور ترکیه ارائه میدهد ، پرسنل هتل به صورت 24 ساعته آماده پذیرش و خدمت رسانی می باشند و به زبان های ترکی و آلمانی و انگلیسی مسلط هستند. در این هتل برای افراد معلول و ویلچری نیز خدماتی همچون انبار چمدان، سرویس بهداشتی با دستگیره های کناری و ویلچر فراهم شده است. امکانات رفاهی شامل حمام سنتی ترکی، سونا و مرکز تناسب اندام ، در استخر روباز ، سالن تلویزیون، میز تنیس و بیلیارد ، پارکینگ رایگان، کرایه ماشین می باشد. مسافران تور آنتالیا در این هتل 4 ستاره میتوانند با پرداخت هزینه جداگانه نیز از امکاناتی مانند اتاق جلسات و ملاقات، امکانات فکس و فتوکپی نیز استفاده نمایند.

 

اتاق های هتل سندر آنتالیا:

هتل سندر آنتالیا از 156 اتاق برخوردار می باشد که بر اسا معماری معاصر طراحی شده اند. همه اتاق ها به با اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون ، یخچال و حمام مخصوص مجهز می باشند. انواع اتاق های هتل سند شامل اتاق خانوادگی، اتاق دابل یا دوقلو، اتاق تریپل می باشند.

 

جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل سندر آنتالیا:

پارک کارالیاوغلو: 700 متر

مناره شکسته: یک کیلومتر

بندر یاچ مارینا و شهر قدیمی: 1.3 کیلومتر

تا برج ساعت آنتالیا: 1.4

مرکز خرید مارک آنتالیا: 2.1 کیلومتر

موزه آنتالیا: 3 کیلومتر

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید