بیشتر بخوانید

هتل کریستال دلوکس⭐⭐⭐⭐⭐

هتل کریستال دلوکس | Crystal De Luxe Resort & Spa

یکی از هتل های عالی و با کیفیت در منطقه کمر آنتالیا، هتل 5 ستاره کریستال دلوکس می باشد که در در سال 2008 میلادی در 6 طبقه ساخته شده است. مساحت کلی آن شانزده هزار مترمربع می باشد و دارای یک ساحل اختصاصی که مساحت 100 متر می باشد. سرویس دهی در این هتل برای مهمانان و مسافران تور آنتالیا به صورت UALL می باشد.

 

امکانات هتل کریستال دلوکس :

کریستال دلوکس با کادر مجرب و خوش برخورد خود به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده پذیرش و خدمت رسانی به مهمانان خود می باشند. کارکنان علاوه بر ترکی استانبول به زبانهای آلمانی، انگلیسی، روسی مسلط می باشند و خیلی راحت با مهمانان و مسافران تور ترکیه ارتباط برقرار می کنند. از جمله امکانات این هتل پنج ستاره می توان به استخر روباز، استخر سرپوشیده، مرکز سلامتی و اسپا، ماساژ، سونا، حمام ترکی، باشگاه بدن‌سازی، پارک آبی، موج‌سواری، تنیس روی میز، زمین‌بازی کودکان، بولینگ و ورزش‌های آبی، صرافی. اتاق چمدان، سالن کنفراس، اینترنت وای فای نیز رایگان، پارکینگ رایگان و … اشاره کرد. مسافران تور آنتالیا می توانند با پرداخت هزینه جداگانه از دیگر خدمات هتل کریستال دلوکس مانند لباسشویی و اتوکشی نیز بهره مند باشند.

 

اتاق های هتل کریستال دلوکس :

کریستال دلوکس دارای 356 اتاق در 6 طبقه می باشد که برای جابه جایی بین طبقات مسافران تور آنتالیا می توانند از آسانسور استفاده نمایند. تمام اتاق ها به سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، مینی بار، گاوصندوق بهره‌مند شوید. میز کار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، بالکن مجهز شده اند.

 

جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل کریستال دلوکس :

فاصله تا ساحل مون لایت: 1.5 کیلومتر

فاصله تا پلاژ آی ایشیغی: 2 کیلومتر

فاصله تا پلاژ کمر آنتالیا: 3 کیلومتر

فاصله تا دینو پارک آنتالیا: 7.5 کیلومتر

فاصله تا شهر قدیمی فاسلیس: 8.5 کیلومتر

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید