بیشتر بخوانید

هتل توسان بیچ ریزورت کوش آداسی⭐⭐⭐⭐⭐

Tusan Beach Resort Kusadasi

هتل  توسان بیچ ریزورت از هتل های پنج ستاره سیک و پرطرفدار در کوش آداسی است که فاصله کمی از دریا قرار دارد و درای ساحل شنی اختصاصی به مساخت 300 متر می باشد. این هتل زیبا در سال 1962 میلادی ساخته شده است و تا به امروز میزبان مهمانان و مسافران تور ترکیه می باشد. سرویس دهی در این هتل به صورت ALL می باشد.

 

امکانات هتل توسان بیچ ریزورت کوش آداسی

هتل توسان بیچ ریزورت کوش آداسی (Tusan Beach Resort Kusadasi) با کارکنان مجرب خود 24 ساعت شبانه روز آماده پذیرش و خدمت رسانی به مهمانان و مسافران تور کوش آداسی هستند. در این هتل 5 ستاره امکانات تفریحی گوناگونی وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به تعداد 4 رستوران، سالن بدنسازی، مرکز اسپا،سونا، حمام ترکی،سالن زیبایی،ماساژ درمانی،سالن های آفتابی و سایه بان،سالن کنفرانس، ورزش های آبی، اسکی روی آب، موج سواری، جت اسکی ، قایق کانو ، غواصی و پاراسل و … اشاره کرد، همچنین برنامه‌های متنوعی نیز برای کودکان در باشگاه کودکان ارائه می‌شود.

 

اتاق های هتل توسان بیچ ریزورت کوش آداسی

هتل توسان بیچ ریزورت کوش آداسی (Tusan Beach Resort Kusadasi) در مجموع دارای 377 اتاق می باشد که به اتاق های استاندارد 28 متری، سوئیت 65متری، اتاق 30 متری ویژه معلولین تقسیم بندی می شوند. همه اتاق های این هتل منظره رو به دریا، باغ و استخر دارند و به بالکن، مینی‌بار، تلفن، تهویه، صندوق امانات، سشوار و حمام اختصاصی مجهز شده اند.

 

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید