بیشتر بخوانید

هتل ترنس آتلانتیک⭐⭐⭐⭐⭐

هتل ترنس آتلانتیک

هتل ترنس آتلانتیک از هتل های لوکس و باکفیت 5 ستاره در آنتالیا می باشد که در منطقه گوینوک کمر قرار دارد. ساخت این هتل در سال 2007 میلادی در6 طبقه به مساحتی نزدیک به چهل هزار مترمربع انجام شد. طراحی هتل ترنس آتلانتیک به سبک بندری ساحلی و مانند یک کشتی می باشد و مناسب برای آن دسته از مسافران تور آنتالیا می باشد که همراه با خانواده هستند و همچنین زوج های جوان می باشد. از ویژگی های آن هتل پنج ستاره شیک داشتن ساحل شنی اختصاصی با فاصله 150 متری و سرویس دهی به صورت UALL می باشد، همچنین دسترسی راحت و نزدیک به جاذبه های گردشگری آنتالیا مانند مانند پارک ساحلی بلدیبی، ساحل مون لایت، مارینای کمر و پارک ملی بیداگلاری می باشد که همین امر سبب شده تا مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران تور ترکیه قرار بگیرد و در زمان خرید بلیط هواپیما ، نسبت به رزرو این هتل نیز اقدام نمایند.

 

امکانات هتل ترنس آتلانتیک:

هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا با پرسنل خوش برخورد و مجرب که مسلط به زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی می باشد به صورت 24 ساعته شبانه روز آماده پذیرش و خدمت رسانی به مهمانان و مسافران تور آنتالیا می باشند. در این هتل امکانات گوناگونی مانند استخر روباز، استخر سرپوشیده همراه با آب گرم کامل، 2 رستوران، 4 بار، صبحانه بوفه ای رایگان، وای فای رایگان در مکان های عمومی و پارکینگ رایگان، انبار چمدان و پارکینگ شخصی، مسیر هایی برای عبور ویلچر، مکان های جداگانه ای برای افراد سیگاری، صندوق امانات، صرافی، ساحل شنی طولانی و یک استخر شگفت انگیز با یک پارک آبی، ورزش های آبی، تنیس، اسکواش، بولینگ، دارت، بیلیارد، اسکیت روی یخ، مرکز تناسب اندام، سونا، جکوزی، اتاق بخار و حمام ترکی، خدمات زیبایی و آرایشی، کتابخانه، امکانات تفریحی برای کودکان مانند اتاق های بازی، کلوپ ، زمین بازی و استخر می باشد.

اتاق های هتل ترنس آتلانتیک:

هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا  در مجموع دارای 395 اتاق می باشد که شامل اتاق های استاندارد تک نفره، دو نفره، سه نفره و سوئیت های دو خوابه می باشد و داخل همه آنها به بالکن، حمام، دوش، دمپایی، حوله و سایر لوازم بهداشتی، دستشویی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن مستقیم، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات الکترونیکی، یخچال و سشوار، اینترنت بی سیم رایگان مجهز می باشند.

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید