بیشتر بخوانید

هتل بلکون آنتالیا ⭐⭐⭐⭐

Belkon Hotel Antalya

هتل بلکون یکی از هتل های 4 ستاره مشهور در منطقه بلک آنتالیا می باشد که در دارای مساحتی نزدیک به ده هکتار می باشد. یکی از مزایای این هتل فاصله 3 کیلومتری ان به ساحل می باشد که مورد توجه بیشتر مسافران تور ترکیه قرار گرفته است که دنبال رزرو هتل خوب و باکفیت با کیفیت مناسب هستند. بد نیست بدانید که بیشتر مسافران که در این هتل 4 ستاره اقامت دارند روس ها می باشند. در این هتل سرویس دهی به صورت ALL می باشد.

 

امکانات هتل بلکون آنتالیا:

هتل بلکون آنتالیا امکانات و خدمات رفاهی لازم برای مهمانان خود را فراهم کرده است که به عنوان مثمال می توان به با استخرهای روباز و نشاط‌آور، بخش اسپا، سونا و حمام، زمین بازی فوتبال، میز تنیس، بلیارد، رستوران، چون اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، صندلی ماساژ، انبار نگهداری چمدان، آسانسور، خشکشویی و اتوکشی، مانند اجاره دوچرخه، بیلیارد، پینگ پونگ و غواصی اشاره کرد. کارکنان هتل چهار ستاره بلکون به صورت شبانه روز و 24 ساعته آماده پذیرش و خدمت رسانی به مهمانان و مسافران تور آنتالیا می باشند.

اتاق های هتل بلکون آنتالیا:

هتل بلکون آنتالیا در مجموع دارای 182 اتاق به صورت استاندارد و دلکوس می باشد.تمام اتاق ها به به اینترنت بی‌سیم رایگان، بالکن دلباز، پرده‌های نارنجی رنگ، کف فرش‌پوش، تهویه مطبوع، میز تحریر و حمام اختصاصی مجهز می باشند .

 

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید