بیشتر بخوانید

هتل ایسمیرا⭐⭐⭐⭐

Ismira Hotel Izmir

هتل ایسمیرا یکی از هتل های 4 ستاره با کیفیت خوب در ازمیر است که موقعیت مکانی مناسبی دارد. این هتل که در مرکز شهر واقع شده است تنها 500 متر فاصله تا دریای اژه دارد و فرودگاه عدنان مندرس در فاصله پانزده کیلومتری آن قرار دارد. مسافران تور ازمیر که در این هتل اقامت دارند می توانند تنها با 5 دققه قدم زدن به مرکز نمایشگاهی این شهر نیز دسترسی داشته باشند. یکی از ویژگی های این هتل 4 ستاره دسترسی راحت مهمانان به معروف ترین جاذبه های گردشگر ازمیر می باشد که از مهمترین آنها می توان به میدان و برج ساعت ازمیر، معبد آرتمیس، کلیسای سنت پلی کارپ، موزه آگورا و … اشاره کرد.

امکانات هتل ایسمیرا

از ویژگی های هتل هتل ایسمیرا باشگاه سلامتی آن می باشد که گردشگران و مسافران می توانند از ماساژ جوان کننده پوست و سونا آن برای استراحت استفاده نمایند. از دیگر امکاناتی که در این هتل برای مهمانان وجود دارد می توان به . اینترنت رایگان، پارکینگ، آسانسور، صرافی، صندوق امانات، سونا، ماساژ و حمام ترکی، دوچرخه سواری ، ماهیگیری می باشد.  پرسنل هتل به صورت شبانه روزی و 24 ساعته آماده پذیرش مهمانان هستند و مسلط به . زبان انگلیسی و ترکی می باشند.

اتاق های هتل ایسمیرا

هتل ایسمیرا  در مجموع دارای 78 اتاق میباشد که در طراحی آنها از پینجره های بزرگ با چشم اندازی زیبا می باشد . نوع اتاق های موجود در این هتل به اتاق دو نفره با یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره، سوئیت با دو اتاق شامل یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو، اتاق سه نفره با سه تخت یک نفره و اتاق تک نفره با یک تخت تک نفره تقسیم می شوند. تمامی اتاق ها به اینترنت ،مینی بار، تهویه مطبوع و کولر ، تلویزیون ، حمام، سرویش بهداشتی و یخچال مجهز می باشند.

رستوران هتل ایسمیرا

رستوران هتل 4 ستاره ایسمیرا (Ismira Hotel)  بزرگ و شیک با چشم اندازی زیبا است. مسافران تور ترکیه می توانند غذاهای متنوع ترکی را در یک محیط تمیز و شیک میل کنید.

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید