بیشتر بخوانید

هتل اورنج کانتی کمر ⭐⭐⭐⭐⭐

Orange County Resort Hotel Kemer

هتل اورنج کانتی کمر یکی از هتل های 5 ستاره شناخته شده و پر طرفدار در آنتالیا می باشد که در منطقه کمر این شهر قرار دارد، این هتل به دلیل ارائه خدمات و امکانات رفاهی بی نظیر خود و برخورداری از ساحل اختصاصی توجه بیشتر مسافران تور ترکیه را به سمت خود جذب کرده است و سالانه میلیون ها نفر همراه با خرید بلیط هواپیما آنتالیا، نسبت به رزرو هتل اورنج کانتی نیز اقدام می کنند. از مهمترین ویژگی های این هتل می توان به نزدیک بودن به شهر با 5 دقیقه پیاده روی می باشد.

 

امکانات هتل اورنج کانتی کمر :

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا برای آسایس و راحتی مهمانان خود بهترین خدمات و امکانات گوناگون ارائه میدهد که شامل تعداد دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا و بار، اتاق چمدان، میز تور و گردشگری، صرافی برای تبدیل ارز، اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط، آسانسور، سالن زیبایی و آرایشی، پارکینگ اختصاصی رایگان، مغازه سوغاتی فروشی در قسمت لابی ، امکانات رفاهی مناسبی برای معلولین اشاره کرد. مسافران تور آنتالیا می توانند با پرداخت هزینه جداگانه از خدمات دیگر هتل از جمله خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی، برگزاری جلسات و کنفرانس‌هایتان اقدام کنید و در این حین از فکس و فتوکپی نیز استفاده نمایند. پرسنل هتل پنج ستاره اوردنج کانتی کمر به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی و پذیرش از مسافران می باشند و به زبانهای آلمانی، انگلیسی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی نیز تسلط کامل دارند.

اتاق های هتل اورنج کانتی کمر :

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا در مجموع از تعداد 514 اتاق و 1190 تخت خواب برخوردار می باشد که شامل اتاق دوبل استاندارد چشم‌انداز محوطه، اتاق دوبل استاندارد با چشم‌انداز ساحل، اتاق خانواده استاندارد شامل دو اتاق‌خواب، هاوس والندام با دو اتاق‌خواب، اتاق ماکسیما پرنسس با دو اتاق‌خواب، سوئیت بیتریکس کوئین با دو اتاق‌خواب، سوئیت لوکس آمستردام با دو اتاق‌خواب و سوئیت دامپلین می باشد. تمام اتاق ها به کمد لباس، مینی بار و سیستم تهویه مطبوع هوا، ورودی اختصاصی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کاناپه، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و تلفن، دوش، وان، دمپایی و لوازم بهداشتی مجهز می باشند.

codinoob

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید