بیشتر بخوانید

هتل اورنج کانتی بلک ⭐⭐⭐⭐⭐

Orange County Resort Hotel Belek

یکی از معروف ترین و پر طرفدارترین هتلهای 5 ستاره در آنتالیا ، هتل اورنج کانتی بلک می باشید که همانطور که از نامش هم مشخص است که در منطقه بلک و در بوقازکنت آنتالیا قرار دارد. این هتل در سال 2008 میلادی ساخته شده است. سرویس دهی در این هتل برای مهمانان به صورت UALL  می باشد.

 

امکانات هتل اورنج کانتی بلک :

هتل اورنج کانتی بلک آنتالیا با ارائه خدمات و امکانات بیشمار در طول سال میزبان میلیونها نفر از مسافران تور آنتالیا می باشد که از مهمترین آنها می توان به دو استخر روباز بزرگ، سرسره‌های آبی، سالن اسپا، ماساژ، سونا و جکوزی، محیط والیبال ساحلی، تنیس، استخر و زمین بازی کودکان، مینی کلوب، چندین رستوران، پارکینگ رایگان و آسانسور اشاره کرد. در مقابل هتل پنج ستاره اورنج کانتی بلک ساحل شنی و سنگ ریزه ای نیز قرار دارد که مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است.  برای مهمان هر روز مینی بار با  نوشیدنی های غیرالکلی شارژ می‌شود.

اتاق های هتل اورنج کانتی بلک :

هتل اورنج کانتی بلک آنتالیا در مجموع داری 370 اتاق و 814 تخت خواب می باشد و مسافران تور ترکیه برای رفت و آمد بین طبقات می توانند از آسانسور هتل استفاده کنند. همه اتاق ها دارای بالکن می باشند و به دارای تلویزیون LCD، تهویه، مینی‌بار، صندوق امانات، تلفن داخل حمام و سشوار مجهز شده اند.

 

 

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید