بیشتر بخوانید

هتل اسمارت⭐⭐⭐⭐

Smart Izmir Hotel

هتل اسمارت از گروه هتل های 4 ستاره در ازمیر است که امکانات خوب و موقعیت مکانی مناسب این هتل که در مرکز شهر قرار گرفته است مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران تور ازمیر قرار گرفته است.فضای داخلی این هتل به شکل خیلی زیبا و شیک طراحی شده است و از هتل های میان رده در شهر ازمیر می باشد که مناسب برای مسافرانی است که نمیخواهند هزینه زیادی برای محل اقامت خود بپردازند. از ویژگی های خاص آن می توان به نزدیک بودن آن به ایستگاه مترو ، که تنها 100 متر است را عنوان کرد که برای مسافران که قصد گشت و تفریح در شهر و بازدید از جاذبه های گردشگری ازمیر را دارند اهمیت بالایی دارد. همچنین از این هتل تا فرودگاه عدنان مندرس چهارده کیلومتر فاصله دارد.

 

امکانات هتل اسمارت ازمیر

هتل اسمارت  برای مهمان خود امکانات مختلفی اراده میدهد که از مهمترین آنها می توان به وای‌فای رایگان تراس، مینی گلف، سونا، پارکینگ رایگان، دارت، سالن ورزشی، نگهداری چمدان، اجاره خودرو و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. نظافت روزانه از دیگر امکانات هتل می باشد و تمیزی را در همه جای هتل اسمارت می توان به وضوح تماشا کرد. لابی هتل نی محیط بزرگی دارد که به شکل خیلی زیبا و مدرن طراحی شده است.مهمانان و مسافران تور ازمیر می توانند در همه نقاط هتل از اینترنت رایگان استفاده نمایند. خشکشویی، لاندری و اوتو از دیگر خدماتی هتل اسمارت ازمیر می باشد که با پرداخت هزینه آن در اختیارتان خواهد بود.

 

اتاق های هتل اسمارت

هتل اسمارت ازمیر  در مجموع داری 63 اتاق می باشد که تمامی آنها به یک تلویزیون صفحه تخت با کانال ماهواره، حمام اختصاصی با وان یا دوش و حمام، لوازم آرایش رایگان و سشوار، چای ساز و قهوه ساز مجهز می باشند.

رستوران هتل اسمارت

رستوران هتل 4 ستاره اسمارت مساحت بزرگی دارد که محیط آن بسیار زیبا و شیک طراحی شده است. در این رستوران مسافران تور ازمیر می توانند تمام وعده های غذایی را با بهترین مواد غدایی نوش جان کنند.

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید