بیشتر بخوانید

هتل آگون آنتالیا ⭐⭐⭐

 Agon Hotel Antalya

هتل آگون از گروه هتل های 3 ستاره در شهر آنتالیا می باشد که در منطقه کمر و مجاورت با ساحل قرار دارد. برای آن دسته از مسافران تور ترکیه که دنبال رزرو هتل ارزان قیمت با چشم انداز رو به دریا هستند بدون شک هتل آگون یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. فاصله فرودگاه آنتالیا تا ساختمان هتل 41 کیلومتر می باشد.

 

امکانات هتل آگون آنتالیا:

هتل آگون آنتالیا (Agon Hotel Antalya) دارای امکانات متنوعی برای مهمانان و مسافرانتور آنتالیا می باشد که برای نمونه میتوان به برخوداری از ساحل خصوصی، استخر روباز فصلی، بار نوشیدنی، باغ و تراس آفتابگیر زیبا می باشد این هتل سه ستاره برای رفاه بیشتر مهمانان خود خدماتی مانند چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه مردانه و زنانه، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، مغازه خرید سوغاتی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی نیز ارائه میدهد. آن دسته از مسافران تور آنتالیا که نسبت به رزرو هتل آگون اقدام کرده اند و دارای فرزند می باشد نیز میتوانند از امکانات که این هتل برای کودکان فراهم کرده است مانند استخر و غذاهای مناسب کودکان نیز استفاده نمیاند. با پرداخت هزینه جداگانه می توانید در هتل آگون از امکانات تفریحی هتل مانند دوچرخه سواری، ورزش‌های آبی و ماساژ و اسپا نیز استفاده کنید.

اتاقهای هتل آگون آنتالیا:

هتل آگون آنتالیا (Agon Hotel Antalya) در مجموع از تعداد 30 اتاق برخوردار می باشد که برای رفاه بیشتر مهمانان خود تمامی آنها را به مطبوع، اینترنت رایگان، کمد لباس ، تلویزیون ، تختخواب، بالکن با منظره ای بینظیر از دریا و حمام خصوصی مجهز شده اند.

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید