بیشتر بخوانید

هتل آسکا لارا ⭐⭐⭐⭐⭐

Aska Lara Resort & Spa Hotel

هتل آسکا لارا یکی از هتل های لوکس 5 ستاره در منطقه لارا می باشد که در سال 2014 میلادی در زمین به وسعت شصت و دو هزار متر مربع در 7 طبقه ساخته شده است و دارای یک ساحل اختصاصی 150 متری در فاصله 350 متری می باشد. جالب است بدانید که این هتل 5 ستاره تا با حال موفق به کسب ده مرتبه جایزه و گواهینامه در زمینه هتلداری شده است و با امکانات و خدمات رفاهی که برای مهمانان خود فراهم کرده است مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است.

 

امکانات هتل آسکا لارا :

هتل آسکا لارا آنتالیا (Aska Lara Resort & Spa Hotel) دارای پرسنل مجرب و خوش برخورد می باشند که به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده پذیرش و خدمت رسانی به مهمانان خود می باشند. امکانات هتل آسکا لارا شامل اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط، پارگ آبی، استخر، 2 رستوران با منوی آلاکارته برای فصل زمستان و 4 رستوران با منوی آلاکارته برای فصل تابستان ، ساحل اختصاصی، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، زمین‌های بسکتبال، زمین‌های تنیس، میز تنیس، نایت کلاب، ورزش‌های آبی و سرویس‌هایی شامل خدمات ماساژ و زیبایی، جکوزی‌های روباز و سرپوشیده (رایگان و قابل دسترس در فصل زمستان) می باشد. مسافران تور ترکیه که می توانند با پرداخت هزینه مجزا از خدمات خشکشویی استفاده نمایند.

 

اتاق های هتل آسکا لارا :

هتل آسکا لارا آنتالیا (Aska Lara Resort & Spa Hotel) دارای 545 اتاق می باشد که مسافران تور آنتالیا برای رفت و آمد بین طبقات از تعدا 6 آسانسوری که وجود دارد استفاده نمایند. تمام اتاق ها تلویزیون صفحه تخت آی پی (IP)، سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی، مینی بار، دوش و حمام خصوصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان مجهز می باشند. تعدادی از اتاق ها دارای بالکن می باشند که نمایی رو به استخر و محیط هتل دارند.

 

جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل آسکا لارا :

فاصله هتل تا مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم: 1.2 کیلومتر

فاصله هتل تا شهربازی لند آف لجندز: 10 کیلومتر

فاصله هتل تا آبشار لوور دودن: 10 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ تالرنس:‌ 10.5 کیلومتر

فاصله هتل تا دروازه هادریان: 17 کیلومتر

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید