بیشتر بخوانید

لوگو گروه جمیرا آشنایی با مجموعه هتل های جمیرا در دنیا و شهر دبی آشنایی با مجموعه هتل های جمیرا در دنیا و شهر دبی

آشنایی با مجموعه هتل های لوکس جمیرا در دنیا و شهر دبی

هتل های جمیرا با بیش از 21 هتل در سراسر جهان یکی از لوکس ترین برندهای هتل داری و شناخته شده در دنیا می باشد. در این مقاله جهت آشنایی مخاطبان وب سایت آژانس گردشگری چکاوک آسمان آبی به معرفی کوتاه تعدادی این هتل های جمیرا در امارات متحده عربی شهر دبی بپردازیم. البته بخش مهمی از نمادها و جاذبه های گردشگری عمارات متحده عربی در شهر دبی را تشکیل می دهند.

گروه جمیرا، (به انگلیسی: Jumeirah Group) شرکت توریستی اماراتی است، که در زمینه هتل‌داری، خدمات گردشگری، مهمان‌نوازی، سرگرمی و مدیریت رستوران‌های زنجیره‌ای فعالیت می‌نماید.

گروه جمیرا در سال ۱۹۹۷ راه‌اندازی شد و در سال ۲۰۰۴ توسط شرکت دبی هولدینگ خریداری گردید. این شرکت در حال حاضر دارای عملیات در کشورهای هند، امارات متحده عربی، کویت، جمهوری خلق چین، اردن، قطر، تایلند، مصر، مراکش،اندونزی، جمهوری آذربایجان و کارائیب می‌باشد.

دفتر مرکزی این گروه در شهر دبی، امارات متحده عربی قرار دارد. از دارایی‌های مشهور گروه جمیرا، می‌توان به: برج العرب، مدینه جمیرا و پارک آبی وایلد وادی، اشاره کرد.

هتل های جمیرا در خاورمیانه

  • در شهر دبی بنام Burj Al Arab
  • در شهر دبی بنام Jumeirah Beach
  • در شهر دبی بنام Madinat Jumeirah
  • در شهر دبی بنام Jumeirah Zabeel Saray
  • در شهر دبی بنام Jumeirah Creekside Hotel
  • در شهر دبی بنام Jumeirah Emirates Tower
  • در شهر دبی بنام Jumeirah Living World Trade Center Residence
  • در شهر دبی بنام Jumeirah Mina A’Salam
  • در شهر دبی بنام Jumeirah Al Qasr
    در شهر ابوظبی بنام Jumeirah at Etihad Tower
  • در کویت بنام Jumeirah Messila Beach Hotel & SPA

هتل های جمیرا در آمریکا

  • در کشور آمریکا و شهر نیویورک Jumeirah Essex House

هتل های جمیرا در آسیا

  • در کشور چین و شهر شانگهای Jumeirah Hi,alayas Hotel
  • در کشور مالدیو Jumeirah Dhevanafushi
  • در کشور مالدیو Jumeirah Vittaveli
  • در کشور ترکیه و شهر استانبول Paera Palace Hotel

هتل های جمیرا در اروپا

  • در کشور انگلستان و شهر لندن Jumeirah Carlton Tower
  • در کشور انگلستان و شهر لندن Jumeirah Lowndes Hotel
  • در کشور انگلستان و شهر لندن Grosvenor House Apartments By Jumeirah  Living
  • در کشور آلمان و شهر فرانکفورت Jumeirah Frankfurt
  • در کشور اسپانیا و شهر مایورکا Jumeirah Port Soller Hotel & SPA
  • در کشور آذربایجان و شهر باکو Jumeirah Bilgah Beach Hotel
  • در کشور ایتالیا و شهر رم Jumeirah Grand Hotel

 

هتل 7 ستاره برج العرب ( دبی ) Burj Al Arab هتل جمیرا

هتل 7 ستاره برج العرب ( دبی ) Burj Al Arab

هتل 7 ستاره برج العرب واقع در جمیرا با ارتفاع 321 متر شامل 28 طبقه و 202 سوئیت می باشد. این هتل 280 متر از ساحل جمیرا فاصله دارد. تمامی اتاق ها از نوع سوئیت های دوبلکس می باشد که با طلا طراحی شده اند.

این هتل دارای رستورانهای متنوعی می باشد که در آن می توان غذا را در رستورانی که 200 متر از سطح دریا بالاتر است و یا رستورانی که در زیر آب واقع شده با تماشای ماهی های دریا میل کرد.

هفت طبقه از این هتل به صورت آکواریوم در زیر دریا واقع شده است، بالای ساختمان آن یک فرودگاه هلیکوپتر بی نظیر توسط یک پایه طراحی نصب شده است.

 

هتل 5 ستاره زعبیل سرای ( دبی ) Jumeirah Zabeel Saray هتل جمیرا

هتل 5 ستاره زعبیل سرای ( دبی ) Jumeirah Zabeel Saray

هتل 5 ستاره زعبیل سرای واقع در پالم جمیرا شامل 6 طبقه و 405 اتاق و 41 سوئیت می باشد. این هتل به سبک معماری عثمانی ساخته شده و همه اتاق های آن رو به دریا و دارای بالکن می باشند.

این هتل بسیار لوکس و مجلل می باشد و طراحی رستوران های آن بسیار زیبا و تزیینات داخلی آن از طلا بکار رفته است. حمام های شیشه ایی با بکارگیری سنگ های مرمر سفید از ویژگی های خاص این هتل سلطنتی می باشد.

این هتل مجهز به سالن سینما و تئاتر، 4 سوئیت با سونای اختصاصی، غواصی و ماهیگیری، اتاق برف، بیش از 10 رستوران،  2 استخر با آب شور که  جنبه درمانی دارد، 8 سالن اسپا (ماشاژ) که دارای یکی از بزرگترین و شیک ترین سالن های اسپا در دبی می باشد.

از سایر خدمات زعبیل سرای می توان به ساحل اختصاصی، پارک آبی رایگان، ترانسفر به امارات مال، ساحل جمیرا بیچ و مدینه الجمیرا را نام برد.

 

هتل 5 ستاره جمیرا بیچ ( دبی ) Jumeirah Beach هتل جمیرا

هتل 5 ستاره جمیرا بیچ ( دبی ) Jumeirah Beach

هتل 5 ستاره جمیرا بیچ واقع در جمیرا شامل 26 طبقه و 600 اتاق و سوئیت می باشد. ساخت بسیار جالب هتل طراحی بسیار زیبا فضای بیرونی هتل که بصورت موج و ساخت داخلی هتل که نمایشی از همکاری بین عناصر طبیعی مانند آب، خاک آتش، باد را به تصویر کشیده است.

بیش از 20 رستوران بین المللی، کلاب سندباد برای کودکان، اسپا، 5 استخر، 7 زمین تنیس، ساحل اختصاصی، پارک آبی رایگان و ترانسفر به امارات مال از امکانات جانبی این هتل بحساب می آید.

این هتل در موقعیت بسیار عالی واقع شده که پارک آبی ویلد وادی و بازار سنتی مدینه الجمیرا در نزدیکی آن قرار دارد.

 

هتل 5 ستاره کریک ساید ( دبی ) Jumeirah Creekside Hotel هتل جمیرا

هتل 5 ستاره کریک ساید ( دبی ) Jumeirah Creekside Hotel

هتل 5 ستاره کریک ساید جمیرا واقع در منطقه دیره شامل 292 اتاق و سوئیت است. این هتل نوساز در مرکز شهر دبی و با منظره بسیار زیبای دریاچه خور و زمین گلف قرار گرفته است.

داشتن یک فضای لوکس همراه با انواع امکانات تفریحی از خصوصیات ویژه این هتل می باشد. سونا اتاق بخار، جکوزی، spa (اسپا یا همان ماساژ) با 14 اتاق درمان، زمین تنیس، زمین اسکواش، 2 استخر روباز، والیبال ساحلی، ترانسفر برای ساحل مدینه الجمیرا، امارات مال یا دبی مال و پارک آبی رایگان از جمله امکانات این هتل می باشد.

استفاده از ملزومات مینی بار (غیر الکلی) رایگان می باشد. مسافران در این هتل روز اول در هر ساعت از شبانه روز که Check in می شود روز آخر نیز در همان ساعت Check out خواهد شد.

 

هتل 5 ستاره امارات تاور ( دبی ) Jumeirah Emirates Towers هتل جمیرا

هتل 5 ستاره امارات تاور ( دبی ) Jumeirah Emirates Towers

هتل 5 ستاره امارات تاور جمیرا واقع در اتوبان شیخ الزائد شامل 400 اتاق و سوئیت می باشد.

هتل امارات تاور جمیرا در سی و سومین برج بلند دنیا با ساختار معماری صاف و براقی از استیل و شیشه که ارتفاع آن 305 متر است بنا شده.

این برج دوقلو یکی از نمادهای معروف کشور امارات است، که یکی از آن ها هتل و دیگری تجاری می باشد و به عنوان بهترین هتل از نظر تکنولوژی و بهترین سرویس در جهان انتخاب شده است.

یکی از معروف ترین مراکز خرید دبی بنام بلو وارد ( Blue Ward ) در این هتل قرار دارد. این هتل دارای استخر در فضای باز با عمق 25 متر، ترانسفر به ساحل اختصاصی جمیرا بیچ و مدینه الجمیرا، کلاب سندباد ( مخصوص کودکان )، دبی مال و استفاده از پارک آبی رایگان می باشد.

 

هتل 5 ستاره مینا السلام ( دبی ) Jumeirah Mina A'Salam هتل جمیرا

هتل 5 ستاره مینا السلام ( دبی ) Jumeirah Mina A’Salam

هتل 5 ستاره مینا السلام واقع در جمیرا شامل 6 طبقه 200 اتاق و سوئیت می باشد و یک هتل بزرگ و نفیس با مهمان نوازی سنتی در یک محیط لوکس می باشد.

این هتل در منطقه مدینه الجمیرا واقع شده است که یکی از دیدنی ترین مناطق دبی برای خرید و بازدید است. اتاق های این هتل به صورت ویلایی و کلاسیک می باشد.

در محوطه مدینه الجمیرا 44 رستوران که در بعضی از آن ها چای و قلیان به سبک سنتی سرو می شود وجود دارد و در اکثر مواقع محل برگزاری جشن های عروسی است که قایق های تزیین شده زیبایی این هتل و منطقه را دو چندان کرده می کند.

ساحل اختصاصی، پارک آبی رایگان، کلاب سندباد ( مخصوص کودکان )، 75 بوتیک خرید و دریاچه بسیار زیبا همراه با قایق های سنتی تفریحی از جمله امکانات این هتل لوکس می باشد.

 

هتل 5 ستاره القصر ( دبی ) Jumeirah Al Qasr هتل جمیرا

هتل 5 ستاره القصر ( دبی ) Jumeirah Al Qasr

هتل لوکس 5 ستاره القصر جمیرا واقع در محوطه مدینه الجمیرا شامل 292 اتاق و سوئیت که همه اتاق ها دارای بالکن می باشد واقع شده است.

اتاق های این هتل بصورت سلطنتی که بارنگ های روشن رنگ آمیزی شده است. هتل القصر دارای آبشار بزرگی است که از استخر آن به ساحل اختصاصی محوطه هتل امتداد دارد. اتاق های آن با زیباترین منظره روبه باغ، استخر و دریا طراحی شده اند.

هتل القصر شامل 25 رستوران، استخر کودکان، ساحل اختصاصی و پارک آبی رایگان ( واید وادی ) می باشد.

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید