بیشتر بخوانید

مرکز خرید پالمارینا بدروم

مرکز خرید پالمارینا بدروم

Palmarina Shopping Mall

بدروم یکی از شهرهای ساحلی و پرطرفدار ترکیه است که در امتداد دریای اژه قرار گرفته است. این شهر از سواحل زیبا و جاذبه های گردشگری زیادی برخوردار می باشد که باعث جذب توریست از داخل و خارج ترکیه و مسافران تور ترکیه شده است. در این شهر مرازک و بازارهای زیادی برای خرید کردن وجود دارد که مسافران تور بدروم داخل انها میتوانند خرید خوبی داشته باشند. مرکز خرید پالمارینا در این شهر از مراکز معروف می باشد که در تفریگاه ساحلی بدروم، به نام مارینا قرار دارد. داخل مرکز خرید پالمارینا بهترین برندهای مشهور در ترکیه و جهان نمایندگی دارند که از معروف ترین این برندهای میتوان به به آرمانی، مادام کوکو، فیلیپ پلن و… اشاره کرد.

مرکز-خرید-پالمارینا-بدروم

زمیانی که وارد مرکز خرید پالمارینا می شوید بیشتر از بیست برند لوکس غربی به چشم می خورد و از فروشگاه های متنوعی برخوردار می باشد که مسافران تور بدروم می توانند در این مرکز یک تجربه جدید در خرید بدست آورند. داخل آن بست فروشگاهی که برندهای لوکس غرب دارند محصولا خود را برای فروش ارائه می دهند که آن را به یکی از جاذبه های بدروم تبدیل کرده است.

مرکز-خرید-پالمارینا-بدروم1

تفرجگاه ساحلی بدروم یعنی مارینا، میزبان یک مرکز خرید شیک و عالی است که بهترین برندهای دنیا در آن نمایندگی دارند. از میان این برندها می‌توان به آرمانی، مادام کوکو، فیلیپ پلن و… اشاره کرد. مرکز خرید پالمارینا، فروشگاه‌های بسیار متنوعی از برندهای برتر دنیا دارد . بیش از ۲۰ برند لوکس غربی در این مرکز خرید محصولات خود را ارائه می‌کنند. مرکز خرید پالمارینا چندین رستوران دارد که از بهترین رستوران های بدروم می باشند و مشتریان داخل آنها میتوانند غذاهای معروف ترکیه و دنیا را با بهترین کیفیت نوش جان کنند.

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید