بیشتر بخوانید

مرکز خرید پالادیوم استانبول

Palladium Istanbul

مرکز خرید پالادیوم استانبول

 

بزرگترین و توریستی ترین شهر ترکیه ، استانبول است که با جاذبه های فراوانی که در خود جای داده است هر سال میلیون ها نفر از نقاط مختلف جهان برای گشت و تفریح وارد آن می شوند. بناهای تاریخی، مراکز خرید ، اقامتگاه و  رستوران های معروف، مکان های تفریحی و سرگرمی و …. که در این شهر وجود دارد محبوبیت آن را در بین علاقه مندان به تور ترکیه بالا برده است. برای بیشتر مسافرهای تور ترکیه خرید اهمیت بالایی دارد و به دنبال جایی هستند که بتوانند کالای مورد نیاز خود را با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنند. مرکز خرید پالادیوم یکی از معروف ترین مراکز خرید استانبول می باشد که از لوکس ترین مراکز این شهر نیز محسوب می شود.

مرکز-خرید-پالادیوم-استانبول

مرکز خرید پالادیوم در منطقه آتاشهیر واقع در بارباروس قرار دارد که در بخش آسیایی استانبول قرار دارد، با این حال از لوکس ترین مراکز خرید در این شهر حساب می شود. این مجموعه به شکل خیلی زیبایی طراحی شده است و دورتادور آن با پوشش شیشه‌ای ساخته شده است که سبب شده توجه خیلی از گردشگران و مسافران تور ترکیه را جذب خود کند و از جاذبه های گردشگری استانبول حساب شود.  در داخل این مرکز برندهای معروفی مانند تامی هیلفیگر، زارا، پیر کاردین و فروشگاه‌های ورزشی معتبر مانند آدیداس در این پاساژ فعالیت می‌کنند.

مرکز-خرید-پالادیوم-استانبول1

امکانات مختلفی در مرکز خرید پالادیوم قرار دارد که از مهمترین آنها می توان به فود کورت بزرگ آن اشاره کرد و همچنین وجود بیشتر  از ۲۰ رستوران سنتی و بین‌المللی دایر است و پارکینگ پنج طبقه این پاساژ به بازدیدکنندگان سرویس‌دهی می‌کند. سالن‌های سینما و تئاتر نیز در این مرکز خرید به چشم می‌خورند. مرکز خرید پالادیوم با فروشگاه‌های متنوع پوشاک و لوازم مورد نیاز بانوان، آقایان و کودکان، از بهترین انتخاب‌های مراکز خرید لوکس استانبول به شمار می‌رود.

مرکز-خرید-پالادیوم-استانبول2

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید