بیشتر بخوانید

مرکز خرید وادی استانبول

Vadistanbul Shopping Mall

مرکز خرید وادی استانبول

استانبول بزرگترین شهر در ترکیه است که طرفدارن زیادی دارد و هر سال میلیون ها نفر برای گردش و تفریح وارد آن می شوند. در این شهر جاذبه های زیادی مانند بناهای تاریخی و مساجد، مراکز خرید ، مکان های تفریحی و سرگرمی وجود دارد که آن را به توریستی ترین شهر ترکیه تبدیل کرده است. استانبول با وجود مراکز خرید و بازارهای زیادی که دارد برای خرید کردن مناسب می باشد مرکز خرید وادی یکی از آنها می باشد که مسافران تور استانبول داخل آن می توانند اجناس  و سوغاتی های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

مرکز-خرید-وادی-استانبول

مرکز خرید وادی از جدیدترین مراکز خرید است که در استانبول وجود دارد که در سال 2017 میلادی در مساحتی بزرگ ساخته شده است. این مرکز در یکی از معروف ترین منطقه های شمال استانبول به نام ساریر قرار دارد. مرکز خرید وادی مجاور با جنگل بلگراد که از معروف ترین جاذبه های گردشگری استانبول است ساخته شده است. مسافران تور ترکیه زمانی که برای خرید وارد این مجموعه می شوند می توانند مشهورترین برندهای استانبول و جهان مانند پنتی، دسا، مانگو، ماوی، برشکا، زارا، جین ماوی و بسیاری فروشگاه‌های دیگر را مشاهده کنند. پاساژ بزرگ وادی استانبول به‌جز تنوع فروشگاه‌ها، فود کورت با غذاهای متنوع ترکی، آسیایی و بین‌المللی نیز دارد.

مرکز-خرید-وادی-استانبول1

این مرکز خرید بزرگ به سه قسمت تشکیل می شود که اولین قسمت آن  تراس وادی می باشد که مربوط به بخش مسکونی است که شامل هشت برج لوکس و امکاناتی مانند سالن بدن‌سازی، استخر، زمین بازی، مهد کودک، سوپر مارکت و بسیاری تجهیزات دیگر می‌شود. مرکز خرید وادی در خیابان کمربورگاز واقع در محله ساریر می باشد که ساعت کاری آن از ده صبح تا ده شب می باشد. یکی دیگر از امکانات این مجموعه پارک وادی استانبول می باشد که نزدیک به هفتاد و چهار متر مربع می باشد و بیشتر از هشتصد آپارتمان در آن ساخته شده است، همچنین وجود یک هتل پنج ستاره در مجتمع تجاری وادی یکی دیگر از ویژگی های آن می باشد. آن دسته از مسافران تور استانبول که قصد خرید  مساحت آن به حدود ۷۴ هزار متر مربع می‌رسد و بیش از ۸۰۰ آپارتمان در آن قرار دارند. مراکز خرید انواع پوشاک، کیف، کفش، لوازم ورزشی و لوازم‌خانگی را دارند ، مرکز خرید وادی یکی از بهترین انتخاب ها در این شهر می باشد.

مرکز-خرید-وادی-استانبولمرکز-خرید-وادی-استانبول3

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید