بیشتر بخوانید

مرکز خرید فروم استانبول

Forum Istanbul

مرکز خرید فروم استانبول

 

استانبول به عنوان بزرگترین و توریستی ترین شهر ترکیه هر سال مورد بازدید میلیون های نفر گردشگر از نقاط مختلف جهان قرار میگیرد. این شهر با جاذبه های فراوانی که در خود جای داده است طرفداران زیادی در بین علاقه مندان به تور ترکیه دارد و یکی از قطبهای اصلی گردشگری در ترکیه می باشد. این شهر با وجود بازارها و مراکز خرید فراورانی که دارد برای خرید کردن بسیار مناسب می باشد. یکی از مراکز خرید مشهور در این شهر مرکز خرید فروم می باشد که مسافران می توانند داخل آن به راحتی اجناس مورد علاقه خود را پیدا و خریداری کنند.

مرکزخرید-فروم-استانبول مرکزخرید-فروم-استانبول2

مرکز خرید فروم از مراکز خرید شناخته شده و پر طرفدار در استانبول است  که به دلیل موقعیت خوب و دسترسی راحتی که دارد مورد بازدید تعداد زیادی از مسافران تور استانبول قرار می گیرد. این مجموعه در خیابان استقلال می باشد که اطراف میدان تقسیم است. تنوع زیادی در این مرکز خرید به چشم می خورد و در فروشگاه های برندهای مشهور ترکیه و جهان نمایندگی دارند. برند ایکیا یکی از بزرگ‌ترین شعبه‌های خود را در پاساژ فروم راه‌اندازی کرده است و مشتریان خود را به این مرکز خرید جلب می‌کند. مرکز خرید فروم دارای امکانات زیادی است ، مانند هایپر مارکت بزرگی که دارد  که برای ساکنان استانبول یکی از گرینه های عالی است. همچنین وجود مراکز بازی کودک و پارک فستیوال نکه در طول سال جشن‌ها و کنسرت‌های متنوعی را برگزاز می کنند. مسافران تور استانبول داخل مرکز خرید فروم می توانند انواع پوشاک و وسایل آرایشی و بهداشتی، لوازم خانه و آشپزخانه و انواع دکوری‌ها را مشاهده کنند. طبقه آخر این مجموعه نمایی زیبا به تنگه بسفر و پل گالاتا دارد. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به زمین اسکی روی یخ، اتاق بازی کودکان، سالن بولینگ، سالن‌های نمایش و ژوراسیک پارک اشاره کرد.

مرکزخرید-فروم-استانبول1

پاساژ فروم پارکینگ سرپوشیده نیز دارد و از میان برندهای فعال در آن می‌توان به زارا، پوما، کوتون، منگو، ال سی وایکیکی و دسا اشاره کرد. شهربازی این مرکز خرید از مجهزترین شهربازی‌های استانبول است که بازی‌های بسیار مدرنی دارد. فود کورت پاساژ فروم با رستوران‌های بین‌المللی و سنتی، فست فودهایی مانند برگر کینگ، مک دونالدز و کی‌اف‌سی و کافه‌های این مجموعه، محیطی مناسب برای رفع خستگی پس از گشت‌وگذار است.

مرکزخرید-فروم-استانبول3

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید