بیشتر بخوانید

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک

Siam Paragon

بانکوک یکی از شهرهای توریستی و محبوب در تایلند است که پایتخت این کشور نیز می باشد. در این شهر جاذبه های تاریخ و مدرن را باهم خواهید دید و شبیه به شهرهای اروپایی می باشد. وجود جاذبه های تاریخی و مکان های تفریحی ، مراکز خرید مدرن و بازارهای شناور در این شهر باعث شده تا در بین علاقه مندان به تور جنوب شرق آسیا طرفداران زیادی پیدا کند. بانکوک شهری است که برای خرید کردن با وجود مراکز خرید و بازارهای مختلفی که دارد مناسب می باشد. از معروف ترین مراکزی که در این شهر است می توان به مرکز خرید سیام پاراگون اشاره کرد که برای همه کاملا شناخته می باشد.

مرکز-خرید-سیام-پاراگون-بانکوک

مرکز خرید سیام پاراگون را میتوان بهترین مرکز خرید دانست که در پایتخت تایلند وجود دارد و مسافران میتوانند داخل آن کالاهای مورد نیاز خود را به سادگی تهیه کنند. اسم این مرکز خرید در گذشته اسم سرزمین تایلند بوده است. مرکز خرید سیام پاراگون طراحی خیلی زیبایی دارد سپس بیلبورد بزرگ و چشمنواز برندهای معروف دنیاست. البته باید توجه داسته باشید که قیمت های در این مجموعه ارزان نیستند.  طراحی سازه ای شکیل، شیشه ای و زیبا توجه خیلی از مسافران تور تایلند را جذب خود می کند.  مرکز خرید سیام پاراگون  در ده طبقه ساخته شده است که مساحتی نزدیک به چهارصد مترمربع دارد.  زمانی که وارد این مرکز خرید سیام پاراگون  می شوید می توانید بهترین برندهای جهان در زمینه پوشاک روز جهان، کیف و کفش، عطر، لوازم آرایشی، ساعت، جواهرات را مشاهده کنید.

مرکز-خرید-سیام-پاراگون-بانکوک2

از دیگر امکاناتی که در این مجموعه برای مسافران تور بانکوک وجود دارد و می توان به آن اشاره کرد وسیع ترین آکواریوم بانکوک در زیرزمین سیام پاراگون می باشد و همچنین سینماهای باکیفیت و مجهز، رستوران ها و فست فودهای سرشناس، شهربازی کیدزانیا، سالن بزرگ نمایشگاه ها و سالن بولینگ می باشد. ساعت کاری مرکز خرید سیام پاراگون که از جاذبه های بانکوک می باشد ساعت 10 صبح آغاز می شود و تا ساعت 10 شب باز می باشد.

مرکز-خرید-سیام-پاراگون-بانکوک1

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید