بیشتر بخوانید

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر

Berjaya Times Square Shopping Mall

مالزی یکی از کشورهای توریستی در منطقه جنوب شرق آسیا می باشد که هر سال تعداد زیادی از گردشگران از جاهای مختلف دنیا برای سفر وارد آن می شوند. پایتخت این کشور کوالالامپور است که توریستی ترین و مشهورترین شهر مالزی است و نقش مهمی در جذب توریست دارد. این شهر علاوه بر جاذبه های توریستی و اقامتگاه های لوکسی که دارد از مراکز خرید خوبی نیز در سطح شهر برخوردار می باشد و برای خرید کردن مسافران تور مالزی مناسب می باشد.

مرکز-خرید-برجایا-تایمز-اسکوئر

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر یکی از بزرگترین و مشهورترین مراکز خریدی است که در دنیا وجود دارد و هر سال بیشتر از 2.5 میلیون نفر برای خرید کردن وارد این آن می شوند.  در روزهایی که مناسب خاصی دارند مانند عیدها یا ایام تعطیل تعدادی زیادی از مردم به این مرکز می آیند و خیلی شلوغ می شود، آن دسته از مسافران تور مالزی که می خواهند در آرامش خرید کنند بهتر در ایام  وسط هفته وارد مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر شوند. برای افرادی که کتاب خوان هستند در طبقه های ابتدایی این مجموعه بزرگترین مرکز زنجیره ای کتاب وجود دارد و می توانند در آنجا طیف گسترده ای از کتاب ها را مشاهده کنند. طبقات مرکزی این مجموعه بشتر از 100 مغازه وجود دارد که در زمینه آی تی هستند و آماده خدمت رسانی به گردشگران هستند.

مرکز-خرید-برجایا-تایمز-اسکوئر1

بزرگترین فروشگاه های اوت لت در طبقه پایین مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر وجود دارد که مسافران تور کوالالامپور در آنجا می توانند اجناس را برند های مشهور و با کیفیت خریداری کنند. از دیگر امکاناتی این مجموعه می توان به وجود سوپر مارکت و رستوران و فست فود و کافی شاپ های مختلف اشاره کرد. یکی از مکان های زیبا و دیدنی وجود یک پارک خاص سربسته است که در دل مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر وجود دارد، زمانی که وارد این پارک می شوید می توانید بزرگترین ترن هوایی را مشاهده کنید همچنین سایر وسایل بازی مثل بشقاب پرنده، تاپ و … نیز در این پارک قرار گرفته است. یک سالن آی‌مکس با امکان نمایش فیلم ها در دوحالت 3D،  2D ، سالن بولینگ با 48 لاین مجزا و … از دیگر امکانات این مجموعه می باشد. مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر از ساعت 10 صبح شروع به کار میکنند و تا ساعت 10 شب به روی مردم باز می باشد.

مرکز-خرید-برجایا-تایمز-اسکوئر2

 

codinoob

دیدگاهتان را بنویسید